הסניף הכשר הראשון לרשת אגדיר

פורסם: ט"ו אב התשע"ד | | 22:49 ע"י: בבא קמא
אגדיר הכשרה בעפולה
אגדיר הכשרה בעפולה צילום: יח"צ
סניף עפולה של רשת אגאדיר קיבל בימים אלו תעודת כשרות והפך לסניף הכשר הראשון ברשת.

לאור פניות של תושבי העיר והיישובים הסמוכים החליטו מנהלי הסניף להתאים את התפריט לשומרי המסורת ואת סגירת הסניף בסוף השבוע החל מכניסת השבת ועד צאתה.

בימים אלו קיבל סניף עפולה של רשת "אגאדיר" את תעודת הכשרות שלו והפך להיות הסניף הראשון הכשר ברשת. לאחר קבלת פניות רבות מצד התושבים בעיר ומהיישובים הסמוכים החליטו מנהלי הסניף להתאים את התפריט לשומרי המסורת כך שיוכלו גם הם לבוא וליהנות במסעדה. במסגרת השינויים הוציאו מהתפריט הקיים את תוספות הגבינה למיניהן על מנת שלא להגיש בשר וחלב כמתחייב, ובנוסף ייסגר הסניף בסופי השבוע עם כניסת השבת וייפתח עם צאתה. גם המטבח וכליו עברו הכשרה כדת וכדין עם משגיח כשרות מטעם הרבנות עפולה. שאר המוצרים והרכיבים הנמכרים ברשת הינם בעלי כשרות מאז ומתמיד כך שמעתה יוכלו להגיע כלל הלקוחות וביניהם שומרי המסורת והכשרות ליהנות מתפריט המסעדה המגוון. הפיכת הסניף לכשר לא תגרע כאמור מההטבות ומהמבצעים המתקיימים ברשת מעת לעת לטובת הלקוחות כולם.

אסף קרויטרו, מנהל סניף אגאדיר עפולה: " לאור פניות שקיבלנו מתושבי העיר עפולה ומהיישובים הסמוכים החלטנו להיענות לבקשתם ולפעול להפיכת הסניף בעיר לכשר. חשוב לנו שכל הלקוחות ובהם גם שומרי המסורת והכשרות יוכלו לבוא וליהנות מהתפריט וזאת מבלי לפגוע באיכות המנות והבשר המוגש במסעדה." 

קהילת ציון 26
עפולה

טלפון מסעדה: 04-6444407