מסעדת פופה הכשרה

פורסם: כ"ו תמוז התשפ"ב | | 10:50 ע"י: בבא קמא
מסעדת פופה
מסעדת פופה צילום: בבא קמא
שף אביב משה הפך את מסעדת פופה PoUPeE (בעברית בובה) הידועה בחווית הבילוי הרב חושית שלה, למסעדה כשרה וייחודית
טרטר טאבולה - טאבולה שקדים, משמש אוזבקי, חמוציות וחלה
טרטר טאבולה - טאבולה שקדים, משמש אוזבקי, חמוציות וחלה "קרועה" צילום: בבא קמא

מסעדת פופה ביהודה הלוי בתל-אביב מציעה ערב בילוי עם מוזיקה טובה, בר משקאות עשיר, מנות שף בשריות מצויינות וכל מה שצריך בשביל ערב מיוחד. המסעדה משיקה את עצמה מחדש בגרסה כשרה בהובלת שף אביב משה, מהשפים הבולטים בישראל המתמחים בקולינריה כשרה. פופה הכשרה תציע תפריט שיורכב מהשראות ממסעותיו הרבים של אביב ברחבי העולם, לצד השפעות צרפתיות קלאסיות.

חזונם של השף אביב משה ואיציק להביא לעולם תרבות המשלבת בין עולם הקולינריה העילי לבין הפער שנוצר לעולמות הפודיס. כחלק משיתוף פעולה יערכו בפופה מפגשים קולינריים וסדנאות שירקמו גשרים של אוכל וסיפורים בין התרבות היהודית המסורתית לפודיז. לדברי רוסו: ״החלום המשותף של אביב ושלי היה להביא לעולם תרבות בילוי ישראלית חדשה המשלבת בין אנשים ומטבחים. מצד אחד העולם הקולינרי ומצד שני המסורת והכשרות." בעקבות הצלחתה של מארי בנתניה בהובלת שף אביב משה והדרישה הגוברת לחווית בילוי פיין דיינינג כשרה, פופה תהפוך לכשרה ותפתח מעגל נוסף של קהלים  הרוצים ליהנות מחווית בילוי יוצאת דופן בעיר הגדולה. האתגר המרכזי היה להחזיר את שף אביב משה לתל אביב והוא השתכנע רק לאחר שסוכם כי יוביל את המסעדה עם תפריט כשר וייחודי אשר יהיה שונה בתמהיל שלו ממארי בנתניה.

 

סינטה - פירה רובשון, רוטב יין פורט, זוקיני, בצל ירוק צרוב
סינטה - פירה רובשון, רוטב יין פורט, זוקיני, בצל ירוק צרוב צילום: בבא קמא

בביקור במסעדה באחד מימי אמצע השבוע הופתענו לראות שהמקום מלא עד אפס מקום. המקום הפנוי היחיד שנשאר היה על הבר. מבחינתנו נהנינו מהאווירה השמחה והשואו של הברמנים בזמן שמכינים את הקוקטיילים. 

טעמנו קצת ממנות הפתיחה כמו קובנה (38 ש"ח), מאפה רך ומתוק שמגיע עם שלושה מטבלים: סוכריות שום, רסק שרי וטחינה. בנוסף נהננו מטרטר טאבולה (62 ש"ח) שמגיע עם טאבולה שקדים, משמש אוזבקי, חמוציות וחלה "קרועה". ולמי שבאמת רוצה להתפנק, יכול להזמין כבד אווז (118 ש"ח) ברוטב קרפ סוזט המגיע על גבי בריוש עם רוטב סוזט, קרמבל מעמול, עלים של שליו.

למנות עיקריות הזמנו טורטליני מנגולד (88 ש"ח), 4 חתיכות טורטליני שמנות ממולאות בעלי מנגולד על מצע של בקר מפורק ביין אדום, זנב שור, קרם שורשים וסלסה חלפיניו. הבשר היה מצויין ומילוי הטורטליני מיוחד ויוצא דופן. בנוסף הזמנו סינטה (176 ש"ח) פירה רובשון, רוטב יין פורט, זוקיני, בצל ירוק צרוב וביצה עלומה.

לסיום חלקנו קינוח מילפיי - דפי פילו מקורמלים עם מסאלה, קרם קרמל, טופי תבלינים, תפוח בלימון ואבקת שמן זית. קינוח מיוחד ומתוק לסיום ערב בילוי כשר בתל אביב. 

מסעדת פופה

בן יהודה 46, תל אביב

שעות פתיחה: א׳-ה׳ 23:00-19:00; שבת 21:30 – 23:30

כשרות - רבנות תל אביב;
חניון בלבונטין 10 בעלות של 20 ש״ח (יש להחתים את הכרטיס ביציאה מהמסעדה)