מוצרים ששווה להחליף לפני הקיץ

פורסם: כ"ג ניסן התשע"ד | | 22:43 ע"י: מערכת בבא קמא
מקרר טריו.
מקרר טריו. צילום: מקרר טריו.
לקראת הקיץ, רבים חושבים להחליף מוצרים קיימים בחדשים.

הקיץ הוא הזדמנות לרכוש מוצרים חדשים לבית, במקומם של הישנים. אין זה אומר בהכרח שהכוונה היא אך ורק למוצרים כמו מזגן, אלא לכל מוצר חשמלי שיכול לשרת אותנו בשנים הבאות. עם הקיץ מגיעים גם לא מעט מבצעים והנחות מיוחדות , המאפשרות לרבים לבצע את הרכישה וליהנות ממוצר איכותי בעלות סבירה ונוחה. הנה כמה מוצרים ששווה להחליף לפני הקיץ, כדי ליהנות מקיץ נעים וקריר, אך גם מפתרון מתאים שיוכל ללוות אותנו זמן רב.

החלפת מקרר לפני הקיץ

רבים בוחרים להחליף את המקרר שברשותם רגע לפני הקיץ. מי שמחפש מקרר יגלה שישנם כיום סוגים רבים ומגוונים מאד של מקררים ובטווח רחב של מחירים. למרות שהמקררים יכולים להחזיק לא מעט שנים ובבתים רבים אפשר למצוא מקררים שמלווים את בני המשפחה שנים רבות, לעיתים ישנן תקלות שלא תמיד קל לטפל בהן ולא תמיד גם משתלם לעשות זאת. תיקון מקרר ישן יכול לעלות סכומי כסף גבוהים, ולכן, במקרים אלה, נכון יותר לרכוש מקרר חדש במקום הישן. חשוב לבחור מקרר איכותי, מקרר המיוצר על ידי חברות המתמחות בתחום וגם כאלו הנחשבות למובילות וידועות. חשוב גם לבחור במקרר בגודל המתאים שיוכל לשרת את בני המשפחה כראוי. במידה ומדובר במשפחה גדולה כדאי לבחור מקרר גדול גם כן.

רכישת מזגן חדש לבית

לא משנה היכן אתם מתגוררים, בחודשי הקיץ וכמעט בכל מקום בארץ, עשוי להיות חם מאד לעיתים. ולכן, חשוב להיערך ולהתכונן לכך מראש ולרכוש מזגן חדש לבית. גם בתחום זה אפשר למצוא מגוון רחב מאד של אפשרויות. ישנם מזגנים משוכללים מאד, שעלותם גם גבוהה יחסית וישנם מזגנים הנחשבים לפשוטים יותר ולכן יהיו זולים, בהשוואה ליוקרתיים. כשבוחרים מזגן חדש לבית חשוב לבחון מהן עוצמות החימום והקירור שהוא מציע וגם להתאים את גודלו לגודל הבית או גודל המרחב שבו מתכננים להתקינו. מומלץ לעשות סקר שוק הבוחן כמה דגמים שונים של מזגנים ולהתייחס לטיבו של כל מזגן ומזגן וגם למחירו.

חשוב לדעת לפני הרכישה

לא משנה איזה מוצר רוכשים לפני הקיץ, חשוב לזכור שלעיתים החיסכון בכסף עשוי לעלות ביוקר, בסופו של דבר. נכון, חשוב לחסוך ולחפש את המוצר הזול ביותר, אולם לעיתים המוצרים האיכותיים יכולים לעלות לא מעט ומומלץ לבחור דווקא בהם. כשמדובר במוצרים כמו מקרר או מזגן אסור להתפתות לרכוש את הזול ביותר, שכן במקרים אלה סביר שהזול הוא גם הפשוט והפחות איכותי. סקר שוק המתייחס לדגמים שונים יעזור לכם לקבל את ההחלטה, במסגרת השוואה בין האפשרויות הקיימות. מומלץ גם לקבל המלצות מחברים או מבני משפחה שרכשו את אותו המוצר ולשאול אותם לגבי חוות דעתם ומידת שביעות רצונם מהמכשיר. כדאי לעקוב אחר מבצעים ופרסום הנחות מיוחדות כדי ליהנות ממוצר בעלות שמתאימה לתקציבכם.