בגדי הים הצנועים SUNWAY לנשים דתיות

פורסם: י' סיון התשפ"ד | | 00:43 ע"י: מערכת בבא קמא
בגד ים צנוע של סאן ווי
בגד ים צנוע של סאן ווי צילום: טל טרי.
SUNWAY גאה לייצר בגדי ים צנועים לנשים ולאפשר להן ליהנות מבילוי בים, בבריכה, ובחופשה המשפחתית
מותג בגדי הים וההגנה מהשמש SunWay, מתמחה כבר 27 שנים בייצור בגדי ים, ומרענן כל שנה את קולקציית בגדי הים הצנועים לנשים. מתוך המגוון הרחב בקולקציית הקיץ אפשר למצוא גם מגוון רחב של בגדי ים שמיועדים לנשים דתיות וגם לנשים חילוניות שאינן מעוניינות ללבוש בגדי ים חושפניים. הדגמים מיוצרים במגוון עצום של אורכי שרוולים, חולצות ים, מכנסי בגד ים, חצאיות-ים, שמלות-ים וטייצי חצאית באורכים שונים ומפתחי צוואר שונים. כך כל אחת יכולה לבחור לעצמה בגד ים שתואם את העדפותיה האישיות.
 
בגד ים צנוע מקולקציית 2024 של סאן ווי.
בגד ים צנוע מקולקציית 2024 של סאן ווי. צילום: טל טרי.
החוויה האישית שלנו עם קולקציית קיץ 2024 של בגדי הים הצנועים של SunWay לנשים דתיות וחילוניות הייתה טובה ומפתיעה במגוון שלה. לאחרונה יצא לאחת מבנות המערכת לנסות כמה מהדגמים שלהם, ולדבריה "חייבת לציין שהתרשמתי מאד". סאנווי מציעה מבחר דגמים בעיצוב אופנתי, שמעניקים כיסוי אופטימלי בהתאם להעדפות האישיות של כל אחת. "אני גאה ללבוש בגדי ים צנועים של SunWay שמאפשרים לי ליהנות מבילוי בים, בבריכה ובחופשה המשפחתית, תוך שאני מרגישה בנוח ובטוחה בעצמי. הבדים חוסמי קרינה ועמידים לכלור, כך שאני יודעת שהבגד ים שלי יישמר לאורך זמן".
 
אהבנו שיש את האפשרות לבחור בין אורכי שרוולים שונים: קצרים, מכסי מרפק וארוכים. בנוסף, יש מגוון רחב של אורכי מכנסי וחצאיות בגד הים, כולל קצרים, מכסי ברכיים וארוכים, עם או ללא חצאית התפורה על הטייץ. זה מאפשר לכל אחת לבחור את הבגד ים שהכי מתאים לי ונוח לה.
מגוון בגדי ים צנועים בקולקציית סאן ווי.
מגוון בגדי ים צנועים בקולקציית סאן ווי. צילום: טל טרי.
SunWay מציעה גם בגדי ים לנשים הריוניות, שניתן לשנות ולהתאים לאורך תקופת ההריון. הבדים בעלי דרגת ההגנה הגבוהה ביותר מפני נזקי השמש, והקולקציה מאופיינת בשלל צבעים ודגמים בעלי עיצובים מקוריים וססגוניים לכל הגילאים.
 
טוב לדעת שיש אפשרות לבגדי הים הצנועים עם קולקציה מגוונת לכל אישה ששומרת על כללי הצניעות מטעמי דת או סיבות אחרות. בגדי הים של SunWay מאפשרים ליהנות מבילוי במים בלי לוותר על העקרונות, והם גם פרקטיים ונוחים לשימוש.
 
בגדי הים מיוצרים במידות החל מ-XS ועד ל-5XL, כך שכל אחת יכולה למצוא את המידה שמתאימה לה. המחירים נעים בין 99 ל-349 ש"ח, תלוי בסוג הבגד ים. שמלות ים 199-299 ש"ח.
המבחר המלא של בגדי הים הצנועים זמין בסניפי SunWay בהוד השרון ובאילת, וגם בחנות המקוונת לרכישה בישראל ובחנות המקוונת למשלוחים ברחבי העולם.

אפשר להתרשם מהקולקציה ולרכוש באתר החברה בכתובת https://uvsunway.com