פסטיבל מסעדות בראשון לציון

פורסם: א' אלול התשע"ג | | 14:45 ע"י: בבא קמא.
קפה קפה ראשון לציון
קפה קפה ראשון לציון צילום: מורד ביטן
100 מסעדות בראשון לציון חוברות לפסטיבל אוכל, שייצא לדרך השבוע. במהלך הפסטיבל, הנחגג לראשונה, יוצעו בכל המסעדות מנות במחירים מיוחדים, יתקיימו ערבים משותפים של שפים וסדנאות בישול. כמו כן תתקיים תחרות מאתגרת אשר תדרג את המנות הטובות ביותר

פסטיבל "טעם ראשון" שייפתח, לראשונה, השבוע עם רשימת משתתפים מכובדת של מסעדות בעיר בניהן גם מסעדות כשרות אשר יתחרו בניהן בקטגוריה המסעדה הכשרה הטובה ביותר: אל- גאוצ'ו, בורגרים, קפה קפה ברובע, הרצל 2, טאו, השמן והרזה, צ'וקה, קינג דיויד בורגר, דבוש, פלאפל 4 טעמים ועוד מוכיח ללא כל ספק כי ראשון לציון הפכה להיות לעיר מרכזית ומשפיעה במפה הקולינארית של ישראל.

השף אשר נבחר להוביל את הפן המקצועי של הפסטיבל הוא שאול בן אדרת, אשר יחד עם החברה העירונית, יוזמת הפסטיבל, רוצים לעלות את המודעות של כלל הארץ לתרבות הקולינארית שצמחה בראשון לציון. סועדים שיגיעו במהלך החודש וחצי הקרובים לראשון לציון יוכלו להינות ממגוון מנות אשר יוצעו בהנחה וכמו כן ממגוון ערבים מיוחדים בהם יתארחו שפים האחד אצל השני לערבים משותפים של קולינאריה, בילוי והנאה. בערבים אלה יוגשו תפריטים מיוחדים אשר ירכיבו השפים יחדיו. כמו כן יתקיימו סדנאות בישול בהם ישתתפו השפים ושף הפסטיבל שאול בן אדרת. את הרשימה המלאה של הערבים המשותפים וסדנאות האוכל ניתן לראות באתר הפייסבוק של הפסטיבל.

בנוסף לכל התכנים הקולינאריים תתקיים גם תחרות אשר תכתיר את המסעדות והמנות המובילות בקטגוריות שונות כגון: המשפחתית, הרומנטית, הכשרה, העסקית המשלמת, ההמבורגר הטוב ביותר, ארוחת הבוקר הטובה ביותר, הכריך הטעים ביותר, הסושי הטוב ביותר ועוד. מי שיבחר את הזוכות הם הסועדים עצמם אשר יוכלו להצביע ולהשפיע באתר ייעודי אשר נבנה לטובת התחרות.

לדברי שאול בן אדרת, השף-יועץ של הפסטיבל: "בחמש השנים האחרונות הייתה כניסה מאוד גדולה של שפים כמו חיים כהן, שגב משה, ניצן רז ואחרים לעיר ראשון לציון,  מאחר והם מזהים בעיר את פוטנציאל הצמיחה. כמו כן יש יותר ויותר רשתות תל אביביות ידועות כמו רשת מוזס, אגאדיר, אייסברג, קפה לנדוור, ג'פניקה ואחרים אשר פתחו סניפים. אין ספק שראשון לציון הפכה לבירה קולינארית אשר טומנת בתוכה מסעדות מעולות, בילוי איכותי מכל גווני הקשת הקולינארית אשר כל אחד יכול לפגוש את מה שהוא אוהב, והגיע הזמן לבשר את הבשורה ולפרגן למסעדנים והשפים".

הפסטיבל יתקיים בין 8.8.13-22.9.13
לאתר הפייסבוק של הפסטיבל ורשימת המסעדות המלאה: www.facebook.com/TaamRishon
לאתר ההצבעות:
http://www.taamrishon.com