תפריט בריאות חדש ברשת בלאק

פורסם: י"ד אדר התשע"ב | | 00:31 ע"י: מערכת בבא קמא
סלט אורז מלא ועדשים מונבטות.
סלט אורז מלא ועדשים מונבטות. צילום: יח"צ.

רשת ההמוברגרים של השף צחי בוקששתר משיקה תפריט בריאות עם מנות ייחודיות לשומרים על המשקל, צמחוניים וספורטאים.

רשת Black משיקה לראשונה תפריט בריאות הכולל מנות ייחודיות המתאימות בין היתר, לשומרים על המשקל, צמחוניים, סוכרתיים, וספורטאים. רשת Black המוכרת בזכות ההמבורגרים האיכותיים והעסיסיים ומנות שכיף לאכול, יוצאת במהלך חדש הפונה לקהל חובב בריאות ומציעה מגוון מנות מזינות ודלות שומן, וארוחות עם קינוח שאינן עולות על 500 קלוריות לארוחה. המנות כוללות סלטים, מנות עיקריות וקינוחים. לצורך הכנת התפריט חבר צחי בוקששתר, השף והבעלים המשותף של רשת Black, לתזונאי הקליני וספורט ממכון וינגייט יאיר להב, ובמשך החודשים האחרונים שקדו השניים על הקמתו.

לדברי צחי בוקששתר, "רשת Black מציעה תפריט המיועד לכל בני המשפחה ופונה לכולם עם מנות מזינות המספקות הנאה וחוויה לכולם. בהתאם לכך ומתוך הרצון האמיתי לספק לכל אחד את המנות המתאימות לו, אנו יוצאים עם תפריט בריאות חדש. המנות הנכללות בו מספקות ערכים תזונתיים גבוהים ודלי קלוריות, זאת מבלי להתפשר על הטעם וההנאה, יחד עם שמירה קפדנית על שימוש בחומרי גלם איכותיים".

יאיר להב, ששימש כיועץ להכנת תפריט הבריאות וערכיו התזונתיים, הינו מהמומחים המובילים בארץ בתחום התזונה. להב, דיאטן ותזונאי קליני משמש בין היתר כמנהל מקצועי של המרכז הבינתחומי לתזונה ופעילות גופנית ברמת החייל, וראש תחום הכשרת מדריכי כושר בוינגייט: "התפריט החדש של Black מספק ארוחות המשלבות ירקות במגוון צבעים, דגנים מלאים כאורז מלא או קטניות, וחלבונים דלי שומן. למרכיבים אלו השפעה מיטיבה על משקל גופנו, מניעת מחלות ובריאות תקינה. תפריט זה נועד להעשיר את חווית הבילוי במסעדה ולהעניק לכם "שקט" בריאותי בצד הנאה בכל מנה שתבחרו". 

כדי לעזור למבקרים במסעדה להכיר את התפריט החדש, רגע לפני פסח, יוצאת הרשת במהלך חודש מרץ עם ספיישל מנת החודש הישר מתפריט הבריאות: סלט אורז מלא ועדשים מונבטות עם מגוון ירקות ועלי נענע. זו מנה צמחונית עשירה מאוד בסיבים תזונתיים. לצד אורז חום מלא ועדשים מונבטות עשירות במינרלים. ניתן למצוא בסלט מגוון ירקות: מעגבניות שרי חתוכות, דרך רצועות פלפל אדום ופלפל צהוב העשירים בויטמין C, ועד רצועות של גזר ועלי נענע. השילוב בין הירקות לקטניות יוצר מנה מזינה, המתעכלת באיטיות, ומתאימה לצמחוניים ולשומרים על המשקל. בבלאק מצהירים שהערך הקלורי של המנה עומד על כ- 450 קלוריות בלבד.

המנה תוצע במחיר של 49 שקלים, חברי Black Diamond Club יהנו ממחיר מיוחד של 45 שקלים.

סניפי הרשת הכשרים:

"סיטי אשדוד" שד' ירושלים 12, אשדוד. טל. 08-8665588
רח' ז'בוטינסקי 7 רמת גן. טל. 03-5757040
מרכז עזריאלי, קומה 1,תל אביב. טל.03-6950060
רחוב הסיבים 18, פתח תקווה. טל. 03-9191891
רחוב שלומציון המלכה 18, ירושלים. טל. 02-6246767