Wine Seven Two - תערוכת יין כשר ייחודית

פורסם: כ"א טבת התשע"ב | | 22:21 ע"י: מערכת בבא קמא
יינות כשרים מהטובים בעולם.
יינות כשרים מהטובים בעולם. צילום: יח"צ.

לראשונה בישראל, בנייני האומה יארחו את תערוכת היין הכשר.

'Wine Seven Two', הוא שמה של תערוכת יין כשר, ראשונה מסוגה המתקיימת בישראל, הכוללת מיצג מדהים של כל מה שנחשב ליין משובח. אירוע היין הגדול מתרחש ביוזמת א.א פיופ, מרכז היין הכשר הגדול והמוביל בישראל. בתערוכה יוצגו מגוון יינות ישראליים, שמפניות צרפתיות ונדירות, למשל, שמפניה 'לקסר' המכילה חלקיקי זהב 24 קראט, 'ולנדרו 2005' - יין צרפתי כשר היקר בעולם, 'פלור דה פלור 2007' - יין ספרדי מבית יקב קאבסאנס ורבים נוספים. כחלק מהחוויה, יעבירו שפים בעלי שם בינלאומי סדנאות בישול ביין (...כשר, כמובן).

'Wine Seven Two', מתקיים במרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים, ב ו'-ז' שבט 15:00-23:00. על במה מרכזית ומעל מסכי ענק יופעלו בכל יום שלוש סדנאות בישול ביין, בכל שעה עגולה אפשר היה להצטרף לסדנאות מקצועיות החושפות את עולם היין, סדנאות לטעימות 'על ציר הזמן', סדנאות יין למתחילים, סדנאות היכרות עם חביות ושלל פעילויות סביב עולם תוכן גדוש של יין כשר. למבקרים יתאפשר לטעום ממיטב היינות המוצגים. מחיר הכניסה כולל חנייה, טעימת יינות לבחירה וטעימות לבחירה של גבינות/סושי/גורמה כשר למהדרין.

בין היקבים שיציגו יינות חדשים, מיוחדים ונדירים: רמת הגולן, רקאנטי, בנימינה, טוליפ, כרמל, יתיר, ברקן, סגל, אור הגנוז, טורה, אדיר, בן זימרה, ססלוב, תבור, לוריא, יפו, עגור, רימון, לביא (ליקרים).

במתחם תפעל גם חנות ענק, שתציע יינות המוצגים בתערוכה בהנחות ובמחירים חד פעמיים. לצדה יפעל יריד מכירות של גאדג'טים נלווים, אביזרים ייחודיים ליין, שעוני יוקרה, תכשיטים ועוד. האירוע הססגוני, ביוזמת מרכז היין הכשר 'א.א פיופ' פותח צוהר מקצועי לעולם היין, תחום התמצאות שכובש את הציבור החרדי והדתי בשנים האחרונות. "הביקוש העצום למידע על יין, דחק בנו למעשה, להרים את המיזם", אומר מנחם קפלן, מנהל מרכז א.א פיופ. "אנחנו מבקשים להתחיל מסורת חדשה, מירושלים יוצאת בשורת כשרות אנינה של יין מובחר ומשובח ברמה בינלאומית".