פסטיבל שף תאכל חוזר

פורסם: י"ג תמוז התשע"א | | 17:40 ע"י: בבא קמא.
פסטיבל שף תאכל 12.
פסטיבל שף תאכל 12. צילום: דן פרץ.

אוכל טוב, מנות גדולות ומחיר נמוך מתוק – כל מה שישראלים אוהבים במהדורת הקיץ מס' 12 של פסטיבל המסעדות המסורתי. 17-27 ליולי. 

'שף תאכל פסטיבל המסעדות של ישראל' חוזר לקיץ של טעמים חדשים, ריגושים, מנות משובחות והפתעות קולינאריות ממטבחם של מיטב השפים במסעדות ישראל. במשך עשרת ימי הפסטיבל יציעו מסעדות רבות, בפריסה ארצית, ארוחה של מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר מיוחד של 69 ₪ בלבד. 'שף תאכל פסטיבל המסעדות של ישראל' מתקיים זאת הפעם ה-12 ברציפות. 17-27 ליולי. פרטים מלאים ופירוט המסעדות והמנות באתר הפסטיבל או בטלפון – 03-6912540.

בין השפים והמסעדות המשתתפים השנה בפסטיבל נוכל לטעום מהמנות והחידושים של קובי דלל ממסעד טוקופיה בנס-ציונה, סהר רפאל מקדיתא במושב תימורים, שוקי קדוש ב'שוקה' בק. ביאליק. ביסטרו 56 בהרצליה, אלפרדו בפתח תקווה ועוד מסעדות רבות וטובות. כולם במחיר מתוק של 69 ₪ לארוחה של מנה ראשונה ומנה עיקרית שלרוב תעלה לכם בסביבות מאה ועשרים עד מאה וחמישים ₪ באותה מסעדה שלא בימי הפסטיבל.

"מהדורת הקיץ של 'שף תאכל פסטיבל המסעדות של ישראל' היא הזדמנות לקהל להכיר מסעדות חדשות ולחזור לביקור במסעדות אהובות בתמורה למחיר מתוק-נמוך שהוא המתנה של השפים בישראל לקהל הפסטיבל" אומר ערן זלינגר מנכ"ל הפסטיבל "הישראלי אוהב לצאת למסעדות בחודשי הקיץ ואוהב לנסות מנות חדשות וטעמים חדשים וזה בדיוק מה שאנו מציעים לקהל שלנו – מנות טובות וגדולות במחיר טעים ומשתלם."

בפסטיבל האחרון אירחו מסעדות הפסטיבל למעלה מחמישים אלף סועדים שניצלו את ההטבה ואת מגוון המסעדות לבילוי גם ביותר ממסעדה אחת בעשרת ימי החגיגות. "יסדנו את הפסטיבל לפני שש שנים כמחווה לשבוע המסעדות של ניו-יורק אולם מאז פיתחנו נוסחה שהיא ייחודית לישראל מבחינת פריסת המסעדות, המבחר המוצע לאורחים והמחיר האטרקטיבי." מוסיף זלינגר "חשוב לנו שמסעדות הפסטיבל יתנו מענה לכל טעם ודרישה קולינארית, תוך כדי שמירה על רמה איכותית של מנות ובמחירים שהישראלים אוהבים במיוחד". 

רשימת המסעדות הכשרות המשתתפות בפסטיבל 'שף תאכל:
בתל אביב יפו: דרבי בר דגים
ברמת גן/גבעתיים: מיכאלה
בבקעת אונו: DON VITO ,מיכאלה.
בפתח תקווה: אלפרדו , טריאקי , מולדן.
בהרצליה: ביסטרו 56
באשדוד: מומה
באשקלון: לונה
בבאר-שבע: קאזה דו ברזיל
במושב תימורים: כדיתא.
ברחובות ונס ציונה: אורו, אנגוס, טוקופיה,
בירושלים: GABRIELA CUCHINA, BLACK BAR 'n' BURGER , המושבה 54 בעמק רפאים, המושבה 54 שלומציון, תמול שלשום
בקריית ביאליק: שוקה