פסטיבל "אוכלים כשר" 4 יתקיים השנה בנתניה

פורסם: ד' תמוז התשע"א | | 12:10 ע"י: מערכת בבא קמא
פסטיבל הגורמה הכשר.
פסטיבל הגורמה הכשר. צילום: יח"צ

אלפי אנשים צפויים לבקר בפסטיבל האוכל הכשר הרביעי שיתקיים בחודש אוגוסט בנתניה.

פסטיבל "אוכלים כשר" חוזר גם הקיץ, זאת הפעם הרביעית, ומזמין את כל בני המשפחה לחגוג את החופש הגדול עם גורמה כשר. הפסטיבל מזמין את אורחיו לטעום מהתפריטים של מיטב המסעדות הכשרות בארץ במחירים השווים לכל כיס של עד 30 ₪ בלבד למנה (לצערנו גם כאן יש עליית מחירים, לעומת 25 ₪ בפסטיבל הגורמה הכשר לפני שנתיים) תפגשו את השפים המובילים בסצנה הכשרה, תחגגו עם במת אמנים שתארח את מיטב האמנים בהופעות פתוחות , תעסיקו את הילדים במתחם גי'מבורי עם מתנפחים ואינסוף פעילויות נוספות לילדים.

פסטיבל "אוכלים כשר" ה-4 יתקיים בטיילת חוף ארגמן בנתניה, בין התאריכים ט"ז-י"ח באב, 16-18 באוגוסט בין השעות 18:00-23:00. הכניסה חופשית.

את פסטיבל "אוכלים כשר ה-4" בנתניה יוזמים השר לשעבר שאול יהלום ואיש העסקים דב פליישמן בשיתוף עיריית נתניה, בראשות מרים פיירברג-איכר , והיכל התרבות נתניה. הקיץ צפוי הפסטיבל לארח כעשרות אלפי איש מכל רחבי הארץ, שיבואו לבדוק מה מתחדש בסצנת האוכל הכשרה, לפגוש את השפים והקונדיטורים המובילים, לטעום מהשפע הססגוני של טעמים, ריחות ותבלינים ממטבחי העולם, כולל טעימות מהמטבח האסיאתי, איטלקי, ים תיכוני, מזרחי ואירופאי . כל זאת לצד הצגת כלי בישול וכלי מטבח חדישים, ציוד מתקדם בתחום הבישול וחומרי גלם ארץ ישראליים ביניהם: שמני זית, גבינות ותבלינים, זיתים , ריבות וקונפיטורות תוצרת בית, שוקולד, קרפים ועוגות, מיצים טבעיים ויינות. לראשונה, לכל באי הפסטיבל יחולק מגזין הכולל את שמות המסעדות הכשרות.

דב פליישמן מיוזמי פסטיבל "אוכלים כשר" 4 בנתניה, מסר: "אנו גאים לקיים את הפסטיבל זו השנה הרביעית, ולבסס את מעמדו כאחד הפסטיבל הפופולאריים והמבוקשים ביותר בנוף הקולינאריה בישראל . גם השנה נאפשר נציגות של מיטב המסעדות הכשרות בישראל, בדגש השנה על פעילות מיוחדת לחופש הגדול לכל בני המשפחה שתכלול שלל מופעים, אטרקציות לילדים, סדנאות בישול לילדים, תוך שמירה על מחירים שווים לכל כיס של המנות, המאפשרים לכל אחד לבוא ולטעום גורמה כשר במיטבו".