פסטיבל שף תאכל חוזר

פורסם: ט"ו אב התש"ע | | 22:48 ע"י: מערכת בבא קמא
פסטיבל שף תאכל.
פסטיבל שף תאכל. צילום: דן פרץ.

פסטיבל 'שף תאכל – כל מה שטוב' חוזר לקיץ של חוויה קולינארית והשנה חידוש – שף תאכל גם בארה"ב

השנה הפסטיבל יארך בתאריכים 26/7 עד 5/8

אין קיץ בלי פסטיבל 'שף תאכל – כל מה שטוב', שנפתח היום ומציע בעשרות מסעדות כשרות בכל רחבי הארץ, וגם מחוץ לגבולות ישראל, ארוחות גורמה- מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה במחיר 79 ₪ לאורח. למרות שנדמה שהפסטיבל קיים כבר שנים רבות, מפתיע לגלות שהוא נוסד רק לפני חמש שנים על ידי שני היזמים הנמרצים ערן זלינגר וטל נחמיה שייבאו לארץ את הקונספט משבוע המסעדות המסורתי שמתקיים בניו-יורק. (26 ליולי-5 לאוגוסט). 

מסעדת אורו החדשה ברחובות.
מסעדת אורו החדשה ברחובות. צילום: יח"צ

אומר טל נחמיה, מנכ"ל הפסטיבל: "כמה כל קיץ המסעדות נערכות להציע את מיטב המנות, המבוססות על מיטב המוצרים הטריים של העונה וחומרי גלם במטרה להיחשף לקהל גדול ורחב ככל שאפשר. בפסטיבל הקודם נהנו למעלה משישים אלף ישראלים מה'דיל' האטרקטיבי המציע ארוחה מלאה ב 79 ₪ במקום 120-150 לסועד ואנו צופים שהקיץ כמות החוגגים איתנו תגדל. היצע המסעדות הכשרות מתוך הפסטיבל נותן מענה לקהל של משפחות המחפשות בילוי לערב קיץ, לצאת ביחד לחוויה גסטרונומית במסעדה במחירים הוגנים וזולים. הקיץ אנו גם מארחים מסעדה כשרה ממיאמי בפלורידה - 'שלום חיפה' – לתיירים ולקהילה המקומית מומלץ להגיע ולהכיר את הבישולים של אם המשפחה – שושנה בלילה – במטעמים מהמטבח היהודי-מרוקאי לצד מנות כגפילטע פיש וכמובן מרק עוף – במחיר 'דיל' מיוחד לתקופת פסטיבל 'שף תאכל'. 

רשימת המסעדות המשתתפות בפסטיבל 'שף תאכל' – קיץ 2010

תל-אביב – יפו: UNO, גשן דרבי בר דגים, ל'אנטרקוט מבית אלהמברה.

אשדוד: מומה. אשקלון: גספאצ'ו. באר שבע: קאזה דו ברזיל. נס ציונה: אנגוס, טוקופיה. ראשון לציון: לישנסקי. רחובות: ORO מושב סגולה: נתנאל.

גני תקווה: איתקה. פתח תקווה: אלפרדו, טריאקי, מולדן (כשר גלאט).

הרצליה: ביסטרו 56, מרקט ארנה, צימעס, קולומבוס.

קיבוץ צובה: קפה בלמונט (כשר)

פלורידה: SHALOM HAIFA (מיאמי)

 

מחפשים עוד מסעדות כשרות? הכנסו לאינדקס המסעדות הכשרות שלנו.