מונדיאל מסעדות בפורטל ROL

פורסם: ג' תמוז התש"ע | | 18:13 ע"י: מערכת בבא קמא
נבחרת השפים.
נבחרת השפים. צילום: מיטל סולומון

מבצעים מיוחדים בעשרות מסעדות לכבוד משחקי המונדיאל בשיתוף אתר ROL.

מאות מסעדות מכל רחבי הארץ משתתפות החודש בחגיגת "מונדיאל המסעדות" של פורטל ROL. בין המסעדות תמצאו גם עשרות מסעדות כשרות שיציעו במהלך החודש הקרוב דילים מיוחדים במחירים הנעים מ-49 ועד 79 ₪ לסועד. בחלק מהמסעדות יוקרנו המשחקים מעל מסכי ענק ויציעו אפשרות לחובבי כדורגל לצפות במונדיאל בצוותא ובאווירה ספורטיבית וטעימה כשלמהדרין ולכאלה שלא יכולים לפספס ולו גם נגיחה אחת – הקרנות בחדרים הפרטיים הנמצאים היום במסעדות רבות. כאלה שפשוט לא אוהבים כדורגל יוכלו לבחור במסעדות שלא מקרינות את המונדיאל ולהינות מאווירה שקטה ורגועה, ללא מסכים וקריאות עידוד.

צילום: מיטל סולומון

פורטל ROL מרכז עבורכם את כל המידע הדרוש לפני יציאה בערב של מונדיאל ומציע פירוט מלא של כל התפריטים וקישורים לאתרי המסעדות המשתתפות במבצע. ברשת צ'וקה המתמחה במטבח אסייתי ולה מסעדות כשרות בפתח תקוה, רמת אביב, כפר סבא, יהוד וראש העין, מגישים תפריט מונדיאל ב 79 ₪ שתמורתו תקבלו אפשרות לבחור ממבחר קומבינציות הסושי, מוקפצים או סלטים בשריים. במסעדת לאנטרקוט הוותיקה בתל-אביב מציעים ארוחה מלאה, של שלוש מנות ב-79 ₪. בין המנות: פטה כפרי של כבד אווז בקוניאק, פילה דניס ברוטב פלפלים וניוקי תופחי אדמה מוקפצים עם חזה אווז מעושן, במסעדה תשמר אווירה רגועה בתקופת המשחקים. אצל השף גיא פרץ במסעדת גספצו באשקלון תוכלו ליהנות בזמן הצפייה במשחקים המותחים ממבחר מנות סינייה בס הסלע או טאג'ין דגים בחוויה קולינארית של ארוחה מלאה אף היא ב 79 ₪. ואלו רק חלק מעשרות ההצעות בכל רחבי ישראל. 

רן דור-חי, מנכ"ל אתר ROL: "המסעדות מבינות שכדי לשכנע את חובבי הכדורגל לצאת מהבתים הן צריכות להציע להן הצעות פרימיום מפתות ולייצר במסעדה חוויה ייחודית המאפשרת מזון מעולה והזדמנות לחגוג את תקופת המשחקים עם משפחה וחברים. מגוון המבצעים והמסלולים המפורטים בפורטל מאפשרים לקבוצות חברים לצפות ביחד במשחקים עם יין טוב ומטעמים במיטב המסעדות במחירים ייחודיים ושפויים לתקופת המונדיאל. האתר המיוחד שפתחנו מאפשר לכל אחד ואחת למצוא מסעדה או פאב על פי טעמו או טעמה ועל פי האווירה במקום הבילוי. רבים מחפשים דווקא מקומות בילוי בהם לא משדרים את משחקי הכדורגל ואותם מקומות מציעים אף הם תפריטים מיוחדים והנחות לחודש המשחקים בלבד. מומלץ להתעדכן באתר ולצאת לבילוי קולינארי איכותי גם בתקופת המונדיאל".