מדריך מסעדות כשרות לפסח

פורסם: כ"ח אדר התש"ע | | 16:31 ע"י: מעכת בבא קמא
מרק קניידלך מלון דניאל הרצליה
מרק קניידלך מלון דניאל הרצליה צילום: יח"צ.

המדריך לסצנה הקולינארית בפסח: כל המבצעים, כל האירועים, כל התפריטים, כל האטרקציות לילדים. סקירת הפעילות במסעדות מצפון לדרום לרגל חג הפסח.

Olive Leaf בשרתון תל אביב - גורמה כשר לחג
מסעדת הגורמה צרפתית-ים תיכוני במלון שרתון תל אביב, מזמינה את לקוחותיה ליהנות מתפריט מיוחד גם בחג הפסח. עם פתיחה מיוחדת בחוה"מ:כולל 31 במרץ ו-1 באפריל 2010. במהלך החג תוכלו ליהנות מתפריט גורמה כשר, המוגש על רגע הנוף המרגיע של חוף הים התיכון. על התפריט מנצח גם השנה השף צ'רלי פדידה משרתון תל אביב, שרוקח טעמים וניחוחות בהשראת הידע המקצועי שצבר ברחבי העולם. בכל מנה בתפריט תמצאו את הנגיעה האישית של פדידה ברמת הפרזנטציה והרכבי הטעמים, לצד שימוש בחומרי גלם טריים - המגיעים למסעדה מדי יום (גם בחג) מרחבי הארץ ומקומות שונים בעולם.
טעימות מהתפריט של "אוליב ליף" לחג הפסח: מנות פתיחה: סשימי מוסר וטונה אדומה סשימי מוסר וטונה אדומה, רצועות ירקות ושמן מתובל חם, סלמון במישרה לימון סלמון במישרה לימון ושמן זית, סלט צנונית, עלי מייקרו ואספרגוס, סביצ'ה מוסר וטונה אדומה סביצ'ה מוסר וטונה אדומה, עגבניות שרי, פלחי אבוקדו, בצל סגול ועוד. מנות עיקריות: נתח פילה בקר פילה בקר צלוי, תפוחי אדמה צעירים, מבחר ירקות מוקפצים, אנטריקוט בגריל אנטריקוט בגריל, תפוח אדמה צעיר, תרד, שעועית טורקית ומח עצם, קבב טלה וקינמון קבבוני טלה, חציל קלוי בגריל, סלסת עגבניות וכוסברה, שיפודי פרגית שיפודי פרגית בגריל, תפוחי אדמה פריכים ועגבנייה צלויה ועוד. מנות אחרונות: וולקנו סופלה שוקולד, גלידת קוקוס ורוטב פירות יער, אגס בסירופ תבלינים אגס מבושל בסירופ תבלינים, סורבה אגסים וקינמון, מרקיז שוקולד מרקיז שוקולד, ברולה קוקוס ופירות יער ועוד.

Olive Leaf | שרתון תל אביב, הירקון 115 תל-אביב טלפון: 03-5219300 | אפשרות לחניה בחניון המלון-בתשלום. שעות הפתיחה בחג- ערב החג 29-30 במרץ- סגור, חול המועד פתוח בין השעות- 19:00-22:30, חג שני- 4-5 באפריל סגור. 6 באפריל פתוח בין השעות- 19:00-22:30.

מסעדת כדיתא- מתקנים מתנפחים ומדשאה ענקית לילדים!
מסעדת כדיתא הכשרה במושב תימורים הנמצא בסמוך לצומת קסטינה על כביש 40, מזמינה את המשפחות והילדים לחגוג במהלך הפסח, במדשאה הענקית במקום (הצמודה לאזור הישיבה החיצוני של המסעדה) וליהנות מהרפתקאות, כיף ובפעילויות בכל ימות החג. להורים מחכה תפריט כשר מעשה אמנותו של השף סהר רפאל (זוכה תוכנית הריאליטי בערוץ 2, "המטבח")
וההפתעה הגדולה לילדים כ"כדיתא": מדשאה ענקית הצמודה לאזור הישיבה החיצוני של המסעדה מזמינה את הילדים לשחק בכיף וליהנות ממתקני מתנפחים על חשבון הבית. עוד אפשרות לקטנטנים- מי שרוצה לאכול על הדשא, יש אפשרות להביא שמיכה לפרוס אותה ולקבל את הארוחה עד הדשא... עוד מציעים במסעדה תפריט מיוחד כשר לפסח בניצוחו של השף סהר רפאל. טעימות מתפריט הפסח: ראשונות: סלט אנדיב בלגי וירקות שוק בתחמיץ שמן זית לימון והדרים,ברבוניה פומודורי פילה ברבוניה על הפלנצה מוגש על ריזוטו עגבניות מיובשות, קבבינגין
קבב עירקי על חציל בשלמותו צלוי על האש עם מלח ים ,ושמן זית וטחינה. עיקריות: סטייק אנטריקוט ארגנטינאי צלוי בגריל, פרגית צעירה בליווי ירקות וצילי, חזה מולארד על מדליון בטטה ברוטב בורדולז, צלעות טלה על פיטריות וארטישוק בציר טלה, קבבוני טלה על מקל קינמון, פילה דניס על קרם שורשים ועוד. קינוחים: פנקוטה תאנים ויין אדום, טרילוגיית מקרונים בטעמים, שוקולד גינדויה ושוקולד לבן בקרם פסיפלורה ועוד. וגם לילדים מבטיחים הפתעות לפסח עם ירחון מנוקד לילדים בני 4-7 ששמו "סוכריות" (חינם עם ההגעה למסעדה) וספיישלים כשרים של חזה עוף וצ'יפס או המבורגר וצ'יפס.
ימי פעילות במהלך חוה"מ פסח: 29-30 במרץ סגור. 31 במרץ פתוח בערב. 1 באפריל שעות פעילות מלאות. 2 באפריל (שישי) פתוח עד שעה לפני כניסת השבת. 3 באפריל (שבת) פתיחה כשעה לאחר צאת השבת. 4 באפריל (חג שני) פתוח חצי ים מהבוקר וב-5 באפריל (שני) סגור.
 

כדיתא במושב תימורים | טלפון 1700-55-58-56 | שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-24:00 ו' 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת . מוצ"ש - משעה אחרי צאת השבת ועד חצות | כשר בהשגחת הרבנות באר טוביה 

מסעדת Joy בירושלים - תפריט כשר ואנין טעמים
מסעדת השף Joy הממוקמת בלב המושבה הגרמנית, ברחוב עמק רפאים בירושלים, מציעה לשוחרי הבשר תפריט פסח כשר למהדרין, בנגיעות נגיעות מהמטבח הצרפתי, בניצוחו של השף אבירם דותן. המסעדה ממוקמת בלבו של מבנה אבן עתיק ומרשים הקיים עוד מהמאה שעברה. חלל המקום משרה אוירה חמה, נעימה ומזמינה ועל כך יעידו הקשתות והאבנים הירושלמיות שמהוות תפאורת המסעדה. לקראת פסח תוכלו ליהנות ממבחר המנות של המקום ,המוגשת באינטרפרטציה כשרה ומעוררת חושים לפסח: חזה מולארד על סלק צלוי ברוטב פסיפלורה, מדליוני פילה בקר ברוטב דובדבנים, מרק קניידלעך ודג טונה נא בציפוי ל ארבע תבלינים.

מסעדת JOY: עמק רפאים 24, מושבה גרמנית, ירושלים | טלפון: 1-599-530033 |
שעות פתיחה בחג: ערב חג - מ- 12:00- 15:00 ימי חול המועד מ- 19:00-24:00.


מסעדת הקומקום במלון שרתון תל אביב - סדר בהתאמה אישי
מסעדת ה"קומקום" במלון שרתון תל אביב מזמינה אתכם להצטרף לסדר מפואר, הכולל מזנון עשיר, צלחת פסח מסורתית וארוחה עם מנות גורמה מגוונות. טעימות מתפריט ליל סדר 2010 במסעדת הקומקום של שרתון תל אביב: צלחת סדר מסורתית, מבחר סלטים ופלטות כולל סלט חצילים על האש עם עגבניות קלופות ופטרוזיליה, סלט מלפפונים עם זנגביל, סלט פטוש עם מצה קלויה בתבלינים, זוקיני מטוגן ,עגבניות שרי ,סלט עוף , סלט תפוחי אדמה איטלקי רצועות בשר מעושן , ולדרוף, קולסלואו, סלמון כבוש עם ברנדי ושמיר אישי, בלוטין של סלמון (בפלטה) , מבחר נקניקים מעושנים( פלטה) תוצרת בית, כבד קצוץ, פלטת גפילטע פיש ומרק עוף צח עם קניידלך או מרק קרם דלעת. מנות עיקריות (בהגשת מזנון) חזה עגל מעושן עם רוטב יין, רולדת פרגית במילוי ירקות שורש וצ'ילי, פילה מוסר אפוי בעשבי תיבול ושום על עגבניות שרי צלויות, פילה בקר צלוי , רוטב שלוט, תפו"א צעירים קלופים עם שמן זית ועשבי תיבול, עוגת תפוחי אדמה ובטטה, מדליוני סלמון בגריל מוגשים על סלט מלפפון חם, וקולקציית קינוחים מפתיעה. מחירים לסעודת ליל הסדר במסעדת ה"קומקום" במלון שרתון תל אביב - עם מחיר מיוחד לילדים:
סועד 700 ₪, ילד 350 ₪.
מסעדת "הקומקום" שרתון תל אביב | הירקון 115 תל-אביב טלפון: 03-5211111 | אפשרות לחניה בחניון המלון-בתשלום | כשר בהשגחת הרבנות תל אביב. שעות פתיחה בחג: 29-30 במרץ פתוח בין השעות- 19:00-21:30, 31 במרץ-1 באפריל- סגור.
4-5 באפריל פתוח בין השעות 19:00-21:30 , 6 באפריל- סגור.


תפריט מתוקים מיוחד לפסח ברשת "שמו הקונדיטוריה"
רשת "שמו קונדיטוריה" משיקה את קולקציית המתוקים לפסח ומבטיחה שיהיה לנו חג כשר וחגיגי. בתפריט החדש מגוון מאפים, מתוקים וקינוחים כשרים, כאשר כל המוצרים על בסיס חומרי גלם כשרים לפסח בטעמים מובחרים. בקולקציית המתוקים לפסח של הרשת תמצאו מבחר קינוחים אישיים, עוגות, המון עוגיות, קישים, טארטים, מוסים מפוארים, עוגות בחושות ומארזי מתנה מפוארים, שעושים חשק להביא מתנה למארח או להפתיע מישהו קרוב. בנוסף, לרגל החג תוכלו לרכוש בסניפי הרשת את ספר הקונדיטוריה החדש: "מיקי שמו-המיטב" בהוצאת "על השולחן" - המאפשר ליהנות ממתכוני הרשת המפורסמים גם באפייה בבית. בין המטעמים שמוצעים לקהל הרחב לקראת הפסח: עוגיות כשרות מסוג מקרון -שוקולד, קפה, לימון ואגוזים, ריבועי בראוניז עם אגוזים, בראוניז מזולף, קבוצות שקדים, שוקולד מושלגות, פלורנטינות מרובעות, קוקוס, בוטנים, בוטניות מרובעות, קוקוס אמרטי, סנדוויץ ריבה סהרוני אגוזים, שקד תפוז, עוגיות פקאן, עוגיות שוקולד צ'יפס וקוקוס, ביסקוטי . בקולקציית העוגות תמצאו עוגות מוס קרות בטעמי מוצרט, אופרה, טריקולד, דיטונה לבן ושוקולד, ג'פונז, קונקורד שוקולד ומוקה, דקואז, ג.אוכמניות ופסיפלורה | פאי וטארטים בטעמי תותים, אקזוטי, פאי שוקולד, פאי אגוזים, גאנש קפה | עוגות בחושות בחושות בשילוב פרג ושוקולד - "קורסיקה", שוקולד ניו זילנדית, תפוזים, קוקוס אגוזים, שזיפים, גזר | עוגות טארט אפויות בטעמי שטרוייזל גבינה , תפוח דובדבן, בוכטה פרג, גבינה לימון, גבינה שוקולד חלב | קישים כשרים במילויים נפלאים של פטריות, כרישה, בצלים, אנטיפסטי ובטטה | עוגות פרווה פרווה איכותית בטעמי "אופרה" שכבות מוס שוקולד או טארט פירות העונה.
 

רשת 'שמו קונדיטוריה' | רח' טאגור 30 רמת אביב. טל' 03-7448070 | רח' האיצטדיון 8 קרית חיים, טל' 04-8418840 | רח' מוריה 30 חיפה טל' 04-8104448 | רח' שלום עליכם 2 נווה שאנן חיפה טל' 04-8224684 | כל המוצרים ומתכונים מתוקים באתר הרשת: www.shemo.co.il | כשר בהשגחת הרבנות חיפה | שעות פתיחה בחג – בערב החג- 29 למרץ פתוח בין השעות- 7:00-15:00, בחג סגור, ובמהלך חול המועד פתוח בין השעות- 9:00-19:00.


מסעדת הלובי (חלבי) במלון שרתון תל אביב - בהשראת האביב
מסעדת הלובי (חלבית) במלון שרתון תל אביב מזמינה את אורחי המלון ולקוחותיה ליהנות מתפריט כשר ועשיר במשך כל חג הפסח, המציע את מבחר הספיישלים המפורסמים של המקום, לצד מנות ראשונות ואחרונות מפתיעות - השואבות את השראתן מחומרי הגלם הנפלאים של הים התיכון, לצד השפעות אירופאיות ומסורת בישול הדגים הים תיכונית. במהלך חופשת הפסח תוכלו ליהנות מארוחות קלות וכשרות על הנוף הכובש של גלי הים התיכון. המסעדה פתוחה לאורך כל ימי חג הפסח. טעימות מהתפריט של מסעדת הלובי (חלבי) במלון שרתון תל אביב: מנות ראשונות: סלט פטריות וגבינה חסה, מלפפונים, שרי, פטריות גבינת קשקבל ברוטב לימון ושמן זית, גלילת חציל גלילת חצילים וטרטר אבוקדו, סלט עלים ירוקים ועגבניות מיובשות, פלטת סלמון סלמון מעושן, שבבי ביצה, גבינת שמנת, בצל סגול ועירית ועוד. מרקים: מרק מינסטרונה מרק ירקות וקרוטוני מצה, מרק עגבניות מרק עגבניות ופלפלים מעושנים. מנות עיקריות: תפוח אדמה מוקרם תפוח אדמה מוקרם עם פטריות, שמנת ומוצרלה ׀ 55.00 ₪
ניוקי תפוח אדמה ניוקי תפוח אדמה מוקרם עם מוצרלה, רוטב עגבניות, פטוצ'ני פטוצ'ני בצל ואספרגוס, רוטב שמנת, פילה דג דניס פילה דג דניס צרוב במחבת, לביבות כרישה ויוגורט עגבניות ועוד. אחרונות: סלט פירות העונה, צלחת פירות חתוכים, אבטיח וגבינה, מבחר מעוגות הבית.
 

מסעדת הלובי במלון שרתון תל אביב | שרתון תל אביב, הירקון 115 תל-אביב | אפשרות לחניה בחניון המלון-בתשלום | שעות פתיחה בחג – פתוח במשך כל החג וחול המועד בין השעות- 8:30-24:00.

גורמה בליל הסדר: במלון "דניאל הרצליה פיתוח"
מלון דניאל הרצליה מזמין אתכם לעשות את הסדר כהלכתו, וליהנות מארוחה מפוארת בקונספט של עיצוב לבן נקי וטהור, הכוללת ליווי של עורך סדר מוסמך, חזנות מפי החזן המקצועי יאיר פסקר, קריאת ההגדה ואכילת המאכלים המסורתיים לצד תפריט גורמה בחתימתו של שף הבית דודו כהן. במהלך הסדר יחולקו אפיקומנים מיוחדים לילדים והאורחים יוכלו ליהנות מאווירה ייחודית, לצד תפריט יינות לקידוש ויינות הבית. ארוחת הסדר המסורתית תתקיים ביום ב', 29.03.2010, באולם המרכזי של המלון "המינגווי" לאורחי הבית, או באולם פרטי למזמינים מקומות ללא אירוח במלון. במהלך ארוחת סדר תוכלו ליהנות מתפריט מיוחד בניצוחו של שף הבית דודו כהן, שיצר תפריט לאניני טעם בהתאם לכל כללי המסורת הנדרשים. את הסדר תפתחו עם צלחת ברכות מסורתיות שתוצב במרכז כל אחד מהשולחנות. למנה ראשונה תוכלו לטעום מטרין פירות יבשים עם אגוזי לוז בליווי מעדן כבד עוף, צ'אטני עגבניות שרי ופלפל אדום יבש מקורמל או טריו כחול של פילה פורל מעושן בליווי קציפת אלתית עטופה באילתית מעושנת ודג קרפיון מבושל עם רוטב דבש ועירית. לאחר מכן יוגש מרק עוף צח עם
כדורי מצה מסורתיים, ולאחריו פילה דג מוסר על מצע ירקות שורש ברוטב עשבי תבלין. במחצית הסדר יוזמנו הסועדים ליהנות ממנות גורמה של דואט צלי עגל חלב וחצי עופיון ברוטב תפוחים עם קלבדוס, תפו"א אפויים בעשבי תיבול ושמן זית, וזר ירקות הגינה , תוספות בריאות של סלט חסה ועלי בייבי ברוטב ויניגרט הדרים. לקינוח הסעודה החגיגית כבר עמלים במטבח על המתכון הסודי של מוס פסיפלורה בשכבות דפי אסטרהזי על מצע פאדג' שוקולד, לצד מקפא קסיס בעיטור עלי תחרה.
מחירון ליל הסדר במלון "דניאל הרצליה פיתוח" וסעודות במהלך החג: סדר פסח מרכזי באולם "המינגווי" לאורחי המלון: סעודה ליחיד - 700 ₪, מחיר ילדים בגילאי 12-3 הנו 525 ₪ | לאורחים מחוץ למלון: סעודה ליחיד - 760 ₪, ילדים בגילאי 12-3 - 570 ₪
 

להזמנות מקומות בדניאל הרצליה פיתוח: טלפון 09-9520808, פקס - 09-9528251

המלצת בבא קמא: אתרים ומידע נוסף על פסח ועל מוצרים כשרים לפסח וגם אינדקס מסעדות כשרות.