קולקצית בגדי ים צנועים לנשים דתיות

פורסם: י"ד אייר התשע"ד | | 14:31 ע"י: מערכת בבא קמא
בגדי ים צנועים לנשים.
בגדי ים צנועים לנשים. צילום: מירי דוידוביץ'.
SunWay משיקה קולקצית בגדי ים צנועים – woman only לנשים דתיות

נמרחתם בקרם הגנה מהשמש? – מצוין, אך אתם עדיין לא מוגנים לחלוטין מקרני השמש המסרטנות. חברת SunWay המתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרני UVA  ו-UVB, משיקה קולקציה חדשה לקיץ 2014, עם גזרות מתוחכמות, בדים אווריריים במבחר עיצובים, והכול מבדים חוסמי קרינה. סאן ווי מציעה פתרונות להגנה מהשמש החל מפעילות בים ועד לפעילות יומיומית בעבודה.

במציאות הישראלית החדשה, נולד דור שלם של דתיות חובבות אופנה. אם תראו אותן ברחוב או בחוף הים, לא תזהו אותן מפני שהן זנחו את הקודים אליהם התרגלנו בעבר. שוק האופנה הישראלי, כמעט התעלם עד עכשיו מאוכלוסיה זו, אבל כעת, המודעות לצרכנות המוגברת של המגזר הדתי הולכת ומתפשטת בקרב המעצבים הישראלים, המבינים שאוכלוסייה זו מחייבת עיצובים יחודיים למגזר על פי דרישות ההלכה .

בדיוק כאן, נכנסת לתמונה חברת SunWay , אשר השיקה השנה  בגדי ים צנועים Women Only- קולקציה מגוונת של בגדי ים למגזר הדתי, המתאפיינים בנוחות מרבית, עמידות חזקה במיוחד לכלור וכמובן הגנה מהשמש. בגדי הים מופיעים בשלל צבעי האביב הססגוניים לצד השחור והכחול הקלאסיים.

בגדי ים לנשים דתיות.
בגדי ים לנשים דתיות. צילום: מירי דוידוביץ'.

SunWay מציגה קו שלם ומגובש הכולל כ 30 בגדי ים שונים לנשים דתיות המאפשרים להן ליהות מחופשה משפחתית בים ובבריכה וממראה צנוע.

הקולקציה כוללת בגדי ים בגזרת שמלות ים, טוניקות עם כיווץ צד, עליוניות, אוברולים עם חצאית כיסוי באורכים שונים, חולצות, מכנסי ים ב-3 אורכים שונים.מוצרי חברת SunWay כוללים: בגדי ים מסנני קרינה במגוון מידות, ביגוד  לשייטים, Women Only –קו בגדי הים הצנועים ושרוולונים. עוד מציעה החברה מגוון כובעים בגזרות ייחודיות ומצחיות מתגלגלות להגנה על כל חלקי הפנים, חולצות מכופתרות ורשתות מבדים חדשניים להגנה מהשמש בטיולים, חולצות פולו ו-T  עם שרוולים ארוכים מבדי מיקרוטקס ובמבוק למניעת נזקי שמש בפעילות ספורטיבית או בעבודה בחוץ, וכפפות שמש לנהיגה.