רוחות (וצבעים) של שלכת – טיפים לאיפור סתיו

פורסם: י"א חשון התשפ"א | | 01:54 ע"י: מדור פרסומי
איפור סתיו.
איפור סתיו. צילום: pixabay.com
קיץ זו בהחלט תקופה נהדרת, אבל עם סיומה, כשהסתיו נכנס לשטח הוא דורש לא פעם מוכנות לאיפור ייעודי ובחירת גוונים חמים יותר מאלו הקיציים. אז איך מתאפרים בסתיו ומה יכול ליצור את הלוק המבוקש? במיוחד עבורכן, הנשים שאוהבות להתאפר בנגיעות קטנות, הכנו טיפים שיסייעו לכן להשתמש בגוונים החכמים, ולהפוך כל מראה למושלם וטבעי גם בימות הסתיו.
הקשר בין כתום אקזוטי לסתיו 
מכינות את עצמכן לסתיו? אוהבות את האקזוטי ורוצות לשלב אותו כחלק מפלטת האיפור שלכן? כרעיון ראשוני קחו לדוגמה את גווני הכתום. הם מתוחכמים ובהחלט יכולים לספק את אפקט הברונזה, אותו אפקט דומיננטי ואקזוטי אותו רבות מאיתנו מבקשות ליצור. כמו כן, באמצעות השימוש הנכון בצבע הזה תוכלו ליצור מראה עור חמים המותאם לגוון העור שלכן. האם מבנה העין שלכן קרוב מדי? באמצעות הכתום שיונח בקצה העין, תוכלו ליצור את המראה המבוקש, לרבות הריחוק המבוקש בין העיניים.
 
המכלול יוצר את ההרמוניה
תארו לעצמכן מכלול של איפור שהוא קו פנים חיוור מעט במובן החיובי של הדבר. עכשיו הוסיפו לזה גבות שהן לא עבות במיוחד, והנה קיבלתן תמהיל מדהים ומושלם. לצד זאת דמיינו את קו הריסים השחור ואז הוסיפו את הצבע הכתום, והנה לכן מראה מושלם של ברונזה מדהים. ועכשיו? עכשיו בואו ונעבור אל השפתיים, מה אתן נוהגות למשוח עליהן? את השפתיים נהוג יהיה לצבוע בכתום בוהק. זה חשוב כי זה יכול להעניק מראה רענן ובו זמנית מתוחכם ולא עשוי מדי. לצד זה, חשוב מאוד לשלב גם סומק כתמתם, וזאת על מנת שיהיה ניתן ליצור מראה מעורר ומדהים גם מבלי להשתזף או להיפגש עם קרני השמש המסוכנות. 
 
מה חשוב לעשות לפני שמתחילים להתאפר?  
לפני שמתחילים את מלאכת האיפור, תנו את ההדגשים על ניקיון הפנים ומריחת קרם לחות. לאחר שמנקים את הפנים עם חומר ייעודי, מורחים את קרם הלחות ורק אז מתחילים במריחת מייק אפ הקרוב ביותר לגוון העור שלכן. את המייק אפ חשוב למרוח/להספיג באמצעות ספוגית, כך שהפעולה תתבצע ממרכז הפנים אל חוץ הפנים. סובלות מכהויות קלות? א' ב' של האיפור מתחיל ונגמר בבחירת/מריחת קונסילר נמוך בטון אחד מהמייק אפ, והנה לכן התוצאה והכיסוי המושלם לפני שאתן מתחילות במריחת הצלליות וכל השאר. לאחר פעולה זו, יש לפדר את המקום ורק אז לגשת למלאכת הנחת הצלליות וכל שאר החומרים שבסופו של דבר יספקו לכם את מראה הסתיו המושלם. 
 
בסיכומו של דבר, זכרו כי בחירת איפור שגויה עלולה לגרוע יותר מאשר להועיל, ובפרט כאשר מדברים על ימות החורף או הסתיו. לפיכך, הערכו היטב לעונה המושלמת ביותר בשנה. השתמשו בטיפים שקיבלתן - השקעה מזערית ואתן מעודכנות בטרנד הסתיו, ומצליחות להיראות נפלא.