חולצות חוסמות קרינה

פורסם: כ"ו תמוז התשע"א | | 22:11 ע"י: מערכת בבא קמא
בגדים לחופשת הקיץ.
בגדים לחופשת הקיץ. צילום: טל טרי.

לרגל הקיץ, בגדים יחודיים החוסמים את קרינת השמש לגברים, נשים וילדים.

חברת SunWay (סאן וואי) המתמחה בביגוד חוסם קרינה למניעת נזקי שמש, מציעה מגוון חולצות לנשים גברים וילדים החוסמות 98% מקרינת השמש, עשויות מבדים נושמים, קרירים ואוריריים ומיועדות לשימוש יומיומי (Out Door). החולצות מיוצרות מהרכבי בדים שונים, במגוון רחב של גזרות שונות כמו, פולו, מכופתרת, טי שרט (T- shirt) וטוניקה. כל החולצות בעלות שרוול ארוך המעניק הגנה לזרועות ומנדפות זיעה (Dry Fit) ברמה גבוהה. בחלק מהדגמים משולבת גם רשת עדינה בבית השחי להגברת תחושת האוריריות. הבדים מהם עשויות החולצות, חוסמים 98% מקרינת השמש ועומדים בתקן האוסטרלי, האמריקאי והישראלי. לשם השוואה, בגד מטריקו או בד כותנה רגיל מעניק חסימה של בין 5% - 20% מהקרינה בלבד. את החולצות ניתן ורצוי ללבוש בכל פעילות מחוץ לבית: כמו טיולים, עבודה בחוץ, משחק גולף או טניס, הליכה ספורטיבית או רכיבה על אופניים.

נוחות ובריאות.
נוחות ובריאות. צילום: טל טרי

החולצות חוסמות הקרינה מוצעות במחיר החל מ -80 שקלים לילדים ובמחיר החל מ - 160 שקלים למבוגרים. בנוסף מציעה חברת SunWay (סאן וואי) מגוון חולצות רכיבה על אופניים מבד חוסם קרינה עם שרוול ארוך המעניקות הגנה לעור מהשמש ומאפשרות נידוף יעיל של הזיעה במהלך הרכיבה. חולצות הרכיבה מוצעות במגוון מידות לילדים ולמבוגרים במחיר החל מ -100 שקלים וכוללות רוכסן קדמי קצר וכיסים בגב. לחברה גם מגוון בגדי ים צנועים חוסמי קרינה.

את החולצות חוסמות הקרינה ניתן להשיג בחנות SunWay (סאן וואי) בנמל תל אביב, צפונית להאנגר 13 וכן בחנות הבית בהוד השרון, ברחוב המסגר 7.

מידע נוסף על מגוון החולצות ניתן למצוא באתר החברה בכתובת הבאה: www.sunwayltd.com או בטלפון 09-7447767.

גולשי פייסבוק מוזמנים גם להצטרף ולשתף במתחם החברה בלינק הבא: http://www.facebook.com/SunWayUV