קרם להגנה ולמיצוק העור מבית YE

פורסם: ט"ו אלול התשע"ג | | 16:08 ע"י: מערכת בבא קמא
קרם להגנה על העור מבית YE.
קרם להגנה על העור מבית YE. צילום: יח"צ.
המותג הקוסמטי "YE" משיק תכשיר אנטי איג'ינג דו תכליתי: Hydramax firming Cream&Mask מחד קרם להזנה עמוקה ומאידך מסכה למיצוק העור

יפית אלימלך, קוסמטיקאית פרא-רפואית ובעלת ליין המוצרים הקוסמטיים 'YE' שפותחו בשוויץ משיקה מסכת אנטי-איג'ינג Hydramax firming המועשרת בקולגן המיועדת לעור בוגר רגיל עד יבש מאד.

"במהלך השנים, עורנו נחשף למגוון עצום של גורמים סביבתיים שונים היוצרים נזקים לעור הפנים. בנוסף מאבד העור מרמת האלסטיות הטבעית שלו. גם תהליך התבגרות טבעי של העור יוצר שינויים פיזיולוגיים שהבולט מבניהם הוא חוסר והתדלדלות  הקולגן והאלסטין ברשת הסיבים התומכת – כל אלו גורמים לרפיון ממשי", מציינת אלימלך.

מסיכת הקרם Hydramax firming מתהדרת בנוסחת ה-Pro Diffusion אשר פותחה בשוויץ.
מסיכת הקרם Hydramax firming מתהדרת בנוסחת ה-Pro Diffusion אשר פותחה בשוויץ. צילום: יח"צ.

מסיכת הקרם Hydramax firming מתהדרת בנוסחת ה-Pro Diffusion אשר פותחה בשוויץ. נוסחה זאת מאפשרת ספיגה מקסימאלית של מרכיבי הקרם בשל נוכחותם של חומרים פעילים חדירים ומולקולות קטנות היוצרים מחד הזנת לחות עמוקה לפנים תוך ריכוך והעשרת העור ומאידך פעולת מיצוק והידוק.  מסיכת הקרם מועשרת בריכוזיות גבוהה מאד של קולגן, אלסטין, פרוטאינים וקומפלקס ויטמינים היוצרים  הזנה אינטנסיבית ומשפרים את רמת האלסטיות והצפיפות של סיבי הקולגן המאפשרת תמיכה והידוק של הרקמות. בנוסף היא מסייעת באגירת לחות המשפרת את מראה העור. קרם Hydramax firming משמש למעשה כשני מוצרים במוצר אחד. קרם הזנה כחלק משגרת הטיפוח וכמסכת הזנה אינטנסיבית המומלצת בשימוש פעמיים בשבוע  במריחת 2 שכבות עבות (לעור יבש עד יבש מאד וחסר גמישות) עד לספיגה מוחלטת.

מחיר:  509 ש"ח

מכיל 50 מ"ל

להשיג במרכז הקוסמטי של יפית אלימלך ברגסון 2 ת"א, בחנות המקוונת של המותג ובמרכזי טיפוח. לבירור נקודת המכירה הקרובה  למקום מגורייך 03-6413214