חדש בישראל: מחבתות וסירים מסדרת השיש השחור

פורסם: כ"ח אב התשע"ג | | 11:52 ע"י: מערכת בבא קמא
סדרת השיש השחור.
סדרת השיש השחור. צילום: רינת הלון.
לרגל החגים מציגה חברת BFL את הסדרה האיכותית Black Marble שפיתחו במותג Food Appeal. בסדרה החדשה תוכלו ליהנות מכלים חזקים ועמידים מאבן שיש, המעניקים חוויית בישול טבעית ומיוצרים בטכנולוגיה חדשנית של יציקה אחת. עכשיו במבצעים מיוחדים

לקראת החגים מציגה חברת BFL סדרת כלים חדשים שישמחו אתכם במטבח. מדובר בסדרת Black Marble (השיש השחור) החדשנית שפיתחו במותג Food Appeal, שתעניק לכם חוויית בישול טבעית ועמידה במיוחד. בסדרה החדשנית תמצאו מחבתות, קלחות, סירים וסוטאז' חזקים ועמידים, העשויים מאבן שיש המעניקים חוויית בישול טבעית ייחודית.

מחבתות יצוקות בסדרת השיש השחור.
מחבתות יצוקות בסדרת השיש השחור. צילום: רינת הלון.

כל כלי הסדרה מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית של יציקה אחת המאחדת את גוף הכלי והציפוי ליחידה חזקה ועמידה ביותר. בנוסף לכך הקפידו ב- Food Appeal לייצר את הכלים בטכנולוגיה מיוחדת המפזרת  את החום בצורה אופטימאלית במהלך הבישול ובכך מקצרת את זמן , חוסכת באנרגיה ומשמרת את טעמו הטבעי של המזון. 

כל  כלי סדרת Black Marble מאופיינים בתחתית חדשנית התואמת לכל סוגי הכיריים כולל  אינדוקציה. הכלים מגיעים עם מכסה זכוכית חזק ועמיד - המתאים לשימוש גם בתנור אפייה. 

מידות: מחבת 24 ו-28 ס"מ, קלחת 16 ס"מ, סיר 20, 24 ו-28 ס"מ וסוטאז' 28 ס"מ.
טווח מחיר לסדרת Black Marble: בין 449-219 ₪

לרגל החג 30% הנחה + מתנה בשווי 149 ₪ בקניית 2 פריטים

את סדרת Black Marble החדשה ניתן להשיג בחנות קיטצ'ן מרקט נחלת בנימין 111 ת"א וברשתות הנבחרות: הום סנטר, רשת דה קוק סטור, לגעת באוכל, פורשף