גם תנור וגם פלטת שבת

פורסם: כ"ו שבט התשע"ג | | 13:38 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: יח"צ.
צרכנים רבים מחפשים תנור חדש לקראת פסח. לחברת שאוב לורנץ פתרון מיטבי.

חברת שאוב לורנץ מציעה בבלעדיות לקראת חג פסח תנור דו תאי משולב איכותי באישור בד"צ העדה החרדית ירושלים, שהמכסה העליון שלו, המכסה את הגז, משמש גם כפלטת שבת גדולה במיוחד (60*60 ס"מ). הפלטה בעלת אישור מכון "צומת", ומאפשרת שמירה על חום המזון, תוך ניצול אפקטיבי ומקסימאלי של השטח העליון של התנור.

המכסה כולו הופך לפלטת שבת/חימום, ומאפשר חימום נגיש ומיידי גם של סירים גדולים וכבדים, מבלי לתפוס מקום מיוחד בבית או במטבח. פלטת השבת, שמגיעה עד 80 מעלות, היא בטיחותית, חסכונית בחשמל, מוליכה חום בצורה אופטימאלית ובעלת חיבור נפרד לחשמל. הפלטה מצופה בחומר מיוחד למניעת הידבקות המזון, והיא קלה מאוד לשימוש ולניקוי, עם מטלית לחה.

"השנה נערכנו עם מלאי תנורים גדול במיוחד," מספר יוסי רוזנצויג, מנכ"ל ובעלים של חברת שאוב לורנץ וממציא הפטנט, "מניסיון העבר, משפחות רבות מתזמנות רכישת תנור חדש לקראת חג פסח. מאחר שהתנור שלנו נותן מענה כל כך מיוחד ופרקטי לקהל הדתי והחרדי, עם יתרון מובהק כבר בחג ולאורך השנה כולה, אנו צופים ביקושים גדולים במיוחד למוצר. פלטת החימום שימושית מאוד גם למרבים לארח, וניתן במהלך השבוע לחמם עליה אוכל עבור הילדים החוזרים מבית הספר והחוגים".

ניתן לרכוש תנור דו תאי או חד תאי. התנורים כוללים 4 להבות גז איטלקיות איכותיות תוצרת SABAF עם כפתור הצתה אלקטרוני וחיישני בטיחות בכל המבערים. יש להם דלת זכוכית כפולה לאיטום ולבידוד ו-7 תכניות גריל ואפייה, כולל טורבו אקטיבי ופאסיבי בתא התחתון, תאורה פנימית לנוחות השימוש ואביזרים נלווים: 3 תבניות אפייה עמוקות, איכותיות ובעלות מראה שונה להבחנה נוחה בין התבנית הבשרית לבין החלבית, ו-2 רשתות גריל. לשני התאים מתג פלטת שבת נפרד, כאשר תא האפייה הגדול מרווח, 58 ליטר עם ציפוי אמייל, וניתן להפעיל את התאים העליון והתחתון יחד במקביל.

בתנור החד-תאי יש בנוסף גם מגירה לאחסון נפרד של הכלים. לשני סוגי התנורים דרגה אנרגטית A לחיסכון בחשמל. ניתן להשיג אותם בצבעים לבן, שחור ונירוסטה, והם בעלי עיצוב קלאסי המשתלב בכל מטבח.

מחיר מומלץ:
החל מ- 2,290 ₪ לתנור חד תאי עם פלטת שבת עליונה.
החל מ- 3,190 ₪ לתנור דו-תאי עם פלטת שבת עליונה.

אחריות התנורים למשך שנה אחת.
להשיג ברשת מחסני חשמל ובחנויות החשמל המובחרות.