קופיקס משיקה חטיף בריאות תחת שם המותג הפרטי

פורסם: כ"ו אייר התשע"ד | | 21:09 ע"י: מערכת בבא קמא
אננס אוכמניות קוקוס.
אננס אוכמניות קוקוס. צילום: קופיקס.
קופיקס: "נעדיף עסקים קטנים". משיקה סדרה חדשה של חטיפי בריאות תחת המותג הפרטי קופיקס

רשת "קופיקס" המציעה את כל מוצריה ב-5 שקלים, משיקה סדרת חטיפי בריאות תחת המותג הפרטי "קופיקס".

הרשת שמה דגש על פיתוח מוצרים איכותיים וטעימים ומציעה חטיפי אנרגיה ובריאות  100% טבעיים, המיוצרים בעבודת יד ועשירים בויטמינים, סיבים תזונתיים וברזל.  

בין המוצרים ניתן למצוא גם חטיף דיאטטי המכיל 90 קלוריות בלבד ומוצרים המותאמים לחולי סכרת וצליאק - ללא סוכר וגלוטן. סדרת החטיפים החדשה תעשיר את מגוון המוצרים המוצעים בקופיקס ולמעשה, תובילו קו חדש של מוצרים  ממותגים של הרשת מתחום המזון.

לדברי חגית שינובר - שותפה ומנהלת הרכש של רשת "קופיקס": בסדרת החטיפים הבריאותיים הושם דגש רב על פיתוח מוצר איכותי בעל ערך תזונתי גבוה. חיפשנו מוצר טעים וייחודי ופנתה אלינו יזמית צעירה ואם ל-8 ילדים, בעלת עסק בוטיק לייצור חטיפי בריאות. כחלק מהאסטרטגיה החברתית  של קופיקס החלטנו להרים את הכפפה וחתמנו על הסכם אספקה שנתי לכל הרשת. ההסכם שכלל גם תשלום מראש אפשר לה להיערך לכמות ההזמנות הגבוהה שלנו, הן בהרחבת מערך הייצור, והן בהשקעה במיתוג ופתוח שיווקי.
אנו נמשיך לפתח מוצרים ייחודיים תחת המותג הפרטי של קופיקס, תוך שימת דגש על מתן הזדמנות לייזמים ויצרנים קטנים שיצטרפו למהפך שמובילה הרשת גילינו שהציבור פתוח להתנסויות חדשות והמכירות של חטיפי הבריאות בסניפים הכפילו ואף שלשו את עצמם כך שכל הצדדים יוצאים נשכרים".
 

בסדרה ארבעה חטיפים המיוצרים בעבודת יד:
- Cofix relax שקד,תמר ופיסטוק  
- Cofix diet גרנולה ושזיף שחור
- Cofix fruit פירות: אננס אוכמניות וקוקוס
- Cofix energy שוקולד וקפה