חברת Dr. Nona הישראלית משיקה את פעילותה בארץ לאחר הצלחה בינלאומית

פורסם: א' כסלו התשע"ח | | 11:34 ע"י: בבא קמא
מסכת בוץ מינרלי
מסכת בוץ מינרלי צילום: יח"צ
חברת Dr. Nona הוקמה בישראל בשנת 1994 ומייצאת כיום מוצרי קוסמטיקה ותוספי תזונה ללמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם, עם רשת המונה כ- 300,000 משווקים ומיליוני לקוחות מרוצים.

נוסחת ה-™Halo Complex, שפותחה במעבדות Dr. Nona מאפשרת לרתום את כוח החיים מים המלח. בחברה פיתחו ויצרו למעלה מ-50 מוצרים, המבוססים על נוסחת ה-™Halo Complex ומציעים פתרון מקיף, המאפשר לשלב את כוח החיים מים המלח בשגרת טיפוח יומיומית, בקלות ובהנאה מרבית.

קרם הרב-תכליתי
קרם הרב-תכליתי צילום: יח"צ

בבסיס הנוסחה ניצבת הארכיבקטריה – היצור היחיד המסוגל לשרוד בתנאי המחיה הקיצוניים של ים המלח. המבנה הייחודי של הארכיבקטריה, המעניק לה את כוח החיים יוצא הדופן, הופך אותה למקור בלתי נדלה של חלבונים וחומצות אמינו ולאחד האנטי אוקסידנטים העוצמתיים בעולם.

באמצעות השימוש בנוסחה הבלעדית, הצליחו ב- Dr. Nona למצות את תכונותיה הטבעיות של הארכיבקטריה ולייצר דור חדש של מוצרים מים המלח. שיטת המיצוי היעילה בשילוב עם סגולותיהן של תרכובות המינרלים הייחודיות מים המלח מקנה למוצרי Dr. Nona עמידות ויעילות. לדברי החברה, השימוש במוצרים השונים מאט את תהליך ההזדקנות של העור, מגן עליו מפני פגעי הסביבה והזמן ומעניק מראה צעיר ורענן, לצד תחושת רוגע נעימה.

רות שניאורסון, מנכ"לית החברה: "חברת Dr. Nona משיקה את פעילותה בישראל במטרה לחשוף את הצרכן הישראלי לאיכות ולתרומתם של מוצרי Dr.Nona לטיפוח הגוף ולשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי החברה זוכים כבר מעל 20 שנה להצלחה רבה בעולם, עם מיליוני לקוחות קבועים ומרוצים שנהנים מאיכותם".

מתוך מבחר מוצרי החברה ניתן לציין את קרם ה-Dynamic Hydrating לשימוש רב-תכליתי של Dr. Nona מסייע ביצירת תחושת הקלה מידית למגוון מצבים, כגון: עקיצות, קילופים ועור יבש וכן מאפשר לך, בשימוש יומיומי, ליהנות מעור עשיר בלחות, בעל טונוס חזק ומראה מוצק וחיוני. בנוסף, Mineral Lipstick הוא ליפסטיק מינרלי המעניק פתרון כולל למראה השפתיים ולשמירה על מראה זוהר. באמצעות משיחה קלה, השפתון מעשיר את השפתיים בלחות ומעניק להן מרקם משי רך. שימוש קבוע בשפתון מונע היווצרות סדקים ומגן על השפתיים מפני שינויים במזג האוויר.

בנוסף אפשר למצוא את ה-Recovering Mud Mask - מסכת בוץ מינרלי, המציעה פתרון כולל לעור הפנים: היא מסייעת בניקוי העור, מזינה ומטפחת אותו ומסייעת בהגברת תחושת הרעננות והמרקם הנעים של עורך למשך כל שעות היום. לבסוף ה- Solaris Body Lotion - סולריס תחליב גוף הוא אחד ממוצרי הדגל של Dr. Nona. תחליב הגוף החדשני מרכך בעדינות את העור, מעשיר אותו בלחות ומסייע בהגברת תחושת רעננות ועל כן מצוין לצורך ביצוע עיסוי כללי בעקבות מקרים כמו כאבי שרירים ועצמות.

אתר החברה: www.drnona.com