ארוחה עסקית לאורך כל היום במסעדות שף

פורסם: כ"ב אלול התשע"ז | | 11:27 ע"י: מערכת בבא קמא
מסעדת DECA
מסעדת DECA צילום: בבא קמא.
דיינרס משיקה מהלך שיווקי בתחום הקולינריה: ארוחה במחיר ארוחה עסקית במשך כל שעות היום במסעדת שף נבחרות. יצאנו לבדוק
חברת כרטיסי האשראי דיינרס יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי לניכוס תחום הקולינריה במסגרתו תעניק למחזיקי כרטיס דיינרס מגוון הצעות תוכן והטבות משתנות בעולם הקולינרי. במרכז המהלך לקוחות דיינרס יוכלו להנות מארוחה במחיר ארוחה עסקית במשך כל שעות היום כולל סופי שבוע בכ-40 מסעדות מובילות בכל רחבי הארץ ובהן גם מבחר מסעדות שף כשרות - בהזמנת 2 מנות עיקריות לקוחות דיינרס יהנו ממנה ראשונה וקינוח מתנה. באופן זה המיזם ההופך את חווית הארוחה העסקית לאפשרית בכל שעות היממה ולא בשעות הצהריים בלבד כבדרך כלל. כך יוכלו לקוחות דיינרס, ליהנות ממסעדות איכותיות, מגוונות וחדשות במחיר אטרקטיבי ולהנות מהצעת ערך ממשית של הכרטיס.
 
בין המסעדות המשתתפות בהטבה גם מסעדות שף מובילות ומסעדות כשרות ובהן -  כדיתא, Deca, בני הדייג ועוד.
 
 
קבב בורי עם סלט עגבניות, שעועית ירוקה ועשבי תיבול, טחינה ופלפל ג'יפוטלה
קבב בורי עם סלט עגבניות, שעועית ירוקה ועשבי תיבול, טחינה ופלפל ג'יפוטלה צילום: בבא קמא.

יצאנו לבדוק את ההטבה במסעדת Deca הכשרה שבה נהננו ממנות עיקריות של דניס שלם בתנור, עם עשבי תיבול ורוטב לימון לצד בטטות אפויות (135 ש"ח) ודג בס בקראסט אגוזי מלך, שקדים טחונים ופנקו, בליווי פירה (105 ש"ח). בעזרת ההטבה זכינו לקבל גם מנה ראשונה ובחרנו בקבב בורי עם סלט עגבניות, שעועית ירוקה ועשבי תיבול, טחינה ופלפל ג'יפוטלה. לקינוח חלקנו קינוח מעולה מתפריט הקינוחים המפנק.

 

לקוחות דיינרס נהנים מקינוח ומנה ראושנה במתנה בהזמנת שתי עיקריות
לקוחות דיינרס נהנים מקינוח ומנה ראושנה במתנה בהזמנת שתי עיקריות צילום: בבא קמא.

 

לטובת המהלך השיווקי קולינרי גוייס גם מומחה המסעדות ניב גלבוע אשר סייע בהמלצות על המסעדות המובילות, ולטובת העניין ביקר , בדק וצילם את המסעדות הנבחרות לסדרת סרטוני המלצות בו יוצגו מנות נבחרות ומשקאות בדומה לפינת הקולינריה של גלבוע ששידר בעבר בחדשות ערוץ 10. הסרטים יעלו ברשתות החברתיות, בערוץ יוטיוב של דיינרס ובבלוג האוכל הפופולארי של ניב גלבוע.  בנוסף, לקראת המהלך דיינרס ישיקו את עמוד האינסטגרם של החברה שימש בין השאר את לקוחות החברה הלוקחים חלק בהטבה, ויתבקשו להעלות תכנים דיגיטליים בזמן אמת ולתייג את המסעדה בה הם מבקרים ולהשתתף בפעילויות שונות בדף. בנוסף, כחלק מהטמעת המהלך הקולינרי תציע דיינרס ללקוחותיה להשתתף באירועים פרטיים במסעדות שף מובילות.

דורון ספיר, מנכ"ל כאל ודיינרס אמר: "לדיינרס היסטוריה ארוכה עם העולם הקולינארי והוא כרטיס האשראי הראשון שהופק בעולם ונולד בדיינר בארה"ב, כאפשרות לתשלום בהקפה, ומכאן שמו – דיינרס. המיזם הקולינרי החדש והייחודי של דיינרס בישראל יאפשר ללקוחותינו להנות מארוחות במסעדות שף במחיר אטרקטיבי ויחזק את המותג בתחום המסעדנות בו צמח המותג.  נמשיך לפעול להעשרת מגוון ההטבות על גבי כרטיס דיינרס ובכוונתנו להשיק מיזמים משמעותיים נוספים לטובת לקוחותינו".