בראנץ' שישי בקפה יפו

פורסם: ח' אדר ב' התשע"ו | | 07:09 ע"י: מערכת בבא קמא
קפה יפו.
קפה יפו. צילום: בבא קמא.
עם התמדה של שנים רבות קפה יפו ממשיך להוביל ולהציע את ארוחת הבוקר המומלצת ביותר לבוקר יום שישי לימניים בלבד
בופה עשיר ומגוון בימי שישי בקפה יפו.
בופה עשיר ומגוון בימי שישי בקפה יפו. צילום: בבא קמא.

את בופה בוקר יום שישי של קפה יפו בשוק הפשפשים ביפו כבר יצא לנו להכיר בעבר, אך אחרי תקופה של כמה שנים (!!) שלא יצא לנו לבקר, היה כיף לבוא שוב ולראות שהמקום ממשיך להתחדש אבל גם שומר על המסורת המוצלחת.

מגוון סלטים עשיר.
מגוון סלטים עשיר. צילום: בבא קמא.

בימי שישי בבוקר החלל הפנימי של המסעדה (שיכול להפוך לחדר סגור ומשמש באמצע השבוע גם כחדר לאירועים סגורים) הופך למזנון עשיר של ארוחת בוקר שמציע כל טוב במתכונת של אכול כפי יכולתך, כולל שתייה חמה וקרה במחיר של 79 ש"ח.

לא משנה איך אתם מעדיפים את ארוחת הבוקר שלכם, בבופה קיים מגוון שיספק אתכם עם חביתות שונות, ביצים קשות, שקשוקה, פנקייקים, לחמים וחלות מסוגים שונים, גבינות וירקות. הכל טעים, מעוצב ומוגש בצורה נעימה וביתית. המגוון מתאים גם לטבעונים עם סלטים מעניינים וטעימים כמו סלט עדשים שחורות, סלט עגבניות, סלט קינואה ועוד רבים שלא הספקנו לטעום. לאורך היום, הסלטים מתחדשים, וסוגים שונים יוצאים מהמטבח כל הזמן. לצד השתייה החמה שמוגשת חופשי אפשר למצוא מגוון של עוגות ביתיות מעניינות כמו קראמבל תפוחים שהיה מצויין וגם מוזלי עם סלט פרות וגרנולה.

מצקת שאינה נגישה לשמאליים.
מצקת שאינה נגישה לשמאליים. צילום: בבא קמא.

את היוגורט מוזגים לגביע זכוכית באמצעות מצקת ייעודית שמאפשרת מזיגה קלה ומדויקת, אך ורק אם אתם ימניים. את זה גילינו כאשר רעייתי ניסתה למזוג ומצאה את היוגורט נוזל לכיוונים אחרים. אז עבור אלו שנולדו עם יד שמאלית דומיננטית, ממשק המשתמש של ידית המזיגה פשוט אינו מתאים וזוהי ההערה המרכזית שלנו לבעלי המקום. אנחנו מקווים שייקחו זאת לתשומת ליבם כדי שלא יזכו לחרם צרכנים שאינם ימניים.

קפה יפו
עולי ציון 11 יפו שוק הפשפשים, תל אביב
טלפון: 03-5181988

שעות הפעילות
א - ה 09:00 - 23:00
ו 09:00 - עד שעה לפני כניסת שבת
שבת החל משעה אחרי יציאת שבת - 23:00