בית משותף: סניף הבית היהודי ברעננה מקים את המטה החילוני בעיר

פורסם: י"ד אייר התשע"ד | | 10:44 ע"י: מערכת בבא קמא
חברי מזכירות הסניף ברעננה.
חברי מזכירות הסניף ברעננה. צילום: הבית היהודי רעננה.
לאחר ההצלחה בבחירות לכנסת והרחבת השורות, פועלים בבית היהודי לשילוב חילונים בפעילות המפלגה. סניף הבית היהודי ברעננה נרתם לפעילות משותפת עם המטה החילוני של הבית היהודי

חברי מזכירות סניף הבית היהודי ברעננה  יחד עם "בית משותף", המטה החילוני של הבית היהודי, הכריזו השבוע על פעילות משותפת ועל הקמת מטה פעילים עירוני  משותף. שיתוף הפעולה נוצר לאחר מפגשים בין חברי מזכירות סניף הבית היהודי בראשות ברוך גימאני ובהובלת יו"ר הסניף, חיים גולדמן וחברת מועצת העיר, דרורה כהן עם יו"ר המטה החילוני בבית היהודי, ענבל ליבר. עוד השתתפו במפגש השבוע, אורה צרויה, מרדכי כהן, מאיר פורגס, דודי סגיאל, איתי הרשנהורן, יבגני יוכננקו וג'ורג' מרנזון.

חברי סניף הבית היהודי ברעננה.
חברי סניף הבית היהודי ברעננה. צילום: הבית היהודי רעננה.

לדברי יו"ר סניף הבית היהודי וסגן ראש עיריית רעננה, חיים גולדמן, "מפלגת הבית היהודי בהובלת נפתלי בנט פונה אל כל הציבור בישראל ופועלת לקידום נושאים השייכים לכלל העם. מפלגת המפד"ל המסורתית שינתה את פניה ואת מטרותיה והפכה ממפלגה סקטוריאלית למפלגה שמובילה את עם ישראל. אנו קוראים לכל מי שמזדהה עם ערכי המפלגה להצטרף אלינו".

יושבת ראש "בית משותף", ענבל ליבר, הוסיפה כי " רבים מהציבור הלא דתי מוצאים בבית היהודי את הבית האידיאולוגי שלהם. כמות ההצבעות של ציבור זה לבית היהודי בבחירות האחרונות לכנסת מהווה כארבעה עד חמישה מנדטים והיד עוד נטויה. החיבור שלנו עם חברי הסניף ברעננה הוא טבעי ואין לי ספק ששיתוף הפעולה יניב פירות לטובתה של המפלגה בכלל ולציבור ברעננה בפרט".