חלב סויה בבתי קפה של רשת קפה הלל

פורסם: ז' אלול התשע"ג | | 12:45 ע"י: מערכת בבא קמא
רשת קפה הלל.
רשת קפה הלל. צילום: קפה הלל.
בהמשך להתחזקות המגמה הטבעונית מודיעה רשת קפה הלל כי תבטל את החיוב הנוסף בעבור חלב סויה לקפה. בהמשך תשיק גם מספר מנות מיוחדות לטבעונים בסניפיה

רשת קפה הלל תפסיק לחייב בעבור תוספת חלב סויה לקפה בסניפיה השונים. עד כה גבתה הרשת שלושה שקלים בעבור תוספת חלב סויה בקפוצ'ינו ומעתה תתאפשר ללא תוספת תשלום. מחיר קפוצ'ינו על בסיס חלב סויה תהיה זהה לזוג המבוססת על חלב פרה בסך 13 שקלים בישיבה או 11 שקלים בכוס טייק אווי.

לדברי סמנכ"לית השיווק של רשת קפה הלל, שירה דויטש:  "רשת קפה הלל הייתה ועודנה קשובה ללקוחותיה ברחבי הארץ ומדובר במגמה מתחזקת בישראל. יש לציין כי עלות חלב סויה גבוהה בהרבה מחלב פרה, אך ראינו לנכון לאפשר גם ללקוחות שנמנעים מחלב מסיבות בריאותיות או אידיאולוגיות ליהנות מהקפה  של קפה הלל מבלי לגבות על כך תוספת תשלום".

רשת קפה הלל נוסדה בירושלים בשנת 1998 על ידי יוסי וקובי שרף  ומונה כיום 15 סניפים בפריסה ארצית ביניהם סניפים כשרים בירושלים, כפר סבא, גבעת שמואל (למהדרין), פתח תקוה (מהדרין), מודיעין, אשדוד. לרשת בית מאפה עצמאי ותערובת קפה ייחודית לה וכן תפריט איכותי המתאים לארוחות בוקר, צהריים וערב.