חגיגה בקפה יפו

פורסם: ה' אלול התשע"ג | | 17:11 ע"י: בבא קמא
קפה יפו בלילה.
קפה יפו בלילה. צילום: פייסבוק
קפה יפו מזמין קבוצות ויחידים להנות מתפריט הדגים, פסטות, פיצות, סלטים וקינוחים

בחמש השנים האחרונות שוק הפשפשים בתל-אביב הופך גם הוא למתחם בילוי ומסחר. את מקומן של החנויות הישנות תופסות חנויות בגדי מעצבים ובתי קפה ומסעדות נפתחים בכל פינת רחוב. כבר לפני שש שנים זיהה ניר גבעון את הפוטנציאל של האזור, ופתח במקום ביחד עם אשתו והבת את 'קפה יפו'. מאז בית הקפה רק גדל והתפתח, התפריט התרחב, הצע המנות לוטש וכיום כעסק יחסית ותיק הוא מציע תמורה מעולה.

תפריט דגים בקפה יפו.
תפריט דגים בקפה יפו. צילום: פייסבוק

ניר מספר שהלקוחות שהוא אוהב במיוחד אלו הקבוצות הקטנות עד בינוניות של עשרה עד שלושים אנשים. אם זה אירוע של המשרד או יום הולדת משפחתית, בקפה יפו יקבלו אתכם בחום עם שפע של הפתעות. כשהגענו אנו למסעדה בתחילתו של ערב יום שלישי, המסיבה כבר הייתה בעיצומה. אירוע משפחתי שמח במיוחד הרים את כולם על הרגליים, עם אורחים מחו"ל, שירים וניגונים. גם האורחים האחרים של המסעדה השתתפו בחגיגה. סועדים אחרים שישבו בחוץ לא ידעו מה הם מפסידים.

ניר שמנהל את קפה יפו ממשרדו מאחורי הקלעים של המסעדה, הגיע במיוחד לפגוש אותנו ולספר לנו על תפריט הדגים שבו הוא מתגאה במיוחד. שמחנו לטעום חלק ממנות הדגים שקפה יפו מציע כמו מנת דג מוסר שלם ומיקס דגים קטנים. הדגים מגיעים טריים מידי יום ולכן יכולים להיות שינויים בתפריט. הדגים מגיעים עם לחם הבית שהגיע חם וטרי עם מבחר מטבלים סביבו שהשתלבו מצוין ביחד עם הדג מוסר. נוסף לכך הדג מגיע עם שתי תוספות כדי שבכל מצב לא תצאו רעבים. הוספת הדגים לתפריט של קפה יפו משדרגת אותו ומאפשרת מגוון רחב מאד של סועדים מחובבי הדגים ועד חובבי הפיצות, כולם ימצאו משהו ליהנות ממנו.

דגי ים טריים בקפה יפו.
דגי ים טריים בקפה יפו. צילום: פייסבוק

ובכל מקרה, לא משנה איפה אתם בסרגל שבין הדגים לפיצות, אל תוותרו על הניוקי ממולא גבינות ברוטב חמאת אגוזים ושמנת עם שברי אגוזים ושקדים. זוהי מנה שאי אפשר לטעות בה, וכל מי שיזמין אותה מיד יתאהב בה ובקפה יפו עצמו. כדורי הניוקי יחסית קלים ולא כבדים ובצקיים מידי והרוטב מעולה.

ביקור בקפה יפו לא יכול להסתיים בלי קינוח טעים. עוגת שוקולד חמה באמבטיית שוקולד עם קצפת וכדור גלידת וניל איטלקי. סיום מתוק לארוחה מעולה וערב מהנה ושמח.

קפה יפו - עולי ציון 11, יפו
http://www.caffeyaffo.com
דף הפ
ייסבוק

שעות הפעילות
א-ה 9:00-23:00
יום שישי 9:00 עד שעה לפני כניסת שבת
מוצ"ש שעה וחצי אחרי יציאת שבת- 23:00