MASSOS – כל מה שרצית בתכשיט

פורסם: י"ג ניסן התשס"ט | | 11:18 ע"י: אפרת איבשיץ
Massos, תכשיטים מעוצבים.
Massos, תכשיטים מעוצבים. צילום: יח"צ

חנות התכשיטים Massos, הינה פנינה אמיתית בעולם התכשיטים, לא בגלל כמות בלתי סופית של סוגי פנינים ותכשיטי פנינים מעוצבים הנמכרים בחנות, אלא בגלל שעם השנים הפכה למוקד עלייה לרגל לכל החפץ בתכשיטי זהב מעוצבים, חדשניים ואיכותיים.

עגילי זהב, משוש תכשיטים.
עגילי זהב, משוש תכשיטים. צילום: יח"צ

במרכז בני ברק, בבניין מגורים ישן, קיימת כבר לא מעט שנים חנות התכשיטים "Massos". אמנם מבחוץ קשה להבחין בקיומה של החנות, כשישנו רק שלט צנוע על הבניין, המציין את קיומה, אך בפנים שוררת אוירה אחרת של יוקרה, ועם זאת גם של ביתיות. אל החנות מגיעים לקוחות ממגזרים שונים (ולא- לא רק חרדים, למרות מיקום החנות) ומכל רחבי הארץ.
Massos שייכת למשפחת שכטר, משפחת יהלומנים העוסקת בתחום כבר למעלה מ- 55 שנים. החנות מנוהלת על ידי שתי אחיות, דור שני לעסק שהוקם ע"י אבי המשפחה לפני עשרות שנים וכיום שתי בנותיו מנהלות אותו. אמנם במיקומה הנוכחי החנות מצויה כבר 17 שנה (כשלפני כן שכנה בבניין הבורסה ברמת גן), אך לאחרונה היא עברה מיתוג ושיפוץ, כך שקשה להבחין כי החנות נמצאת בעצם בדירה בבניין מגורים.
ב Massos מבחר עשיר של דגמים ואפשרויות לעיצוב אישי. מדי עונה מתחדשת קולקציית החנות עם 500 עד 1,000 דגמים הנבחרים בקפידה ובדייקנות מבין טובי התכשיטים, בהתאם לטרנדים המוצעים בעולם.

שעון לגבר, משוש.
שעון לגבר, משוש. צילום: יח"צ

החנות כוללת מספר מחלקות עיקריות המתמקדות בחומרי גלם שונים ופונים לקהלי יעד שונים.

מחלקת פנינים: מחלקת הפנינים מציעה מגוון סוגי פנינה במבחר גדלים וצבעים כדוגמת: פנינת הים הדרומי (סאוט- סי), פנינה שטוחה בצבע אפור ובגוון מולטי קולור מיוחד במינו, פנינה טבעית ופנינה בגוון שמפניה ומבחר פנינים בשלל גדלים במחירים נוחים יחסית. בחנות ישנו שירות מיוחד - ניתן לקבל שזירה בהתאמה אישית הנעשית במקום.

מחלקה לתכשיטים מעוצבים בשיבוץ אבני חן בגוונים של שחור ולבן: מחלקה שלמה המציעה מבחר מרהיב של תכשיטים בשיבוץ אבני חן בצבעים של שחור ולבן- שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות.

מחלקת שעונים: קולקציית שעוני Geneve לאשה ולגבר.
לאישה - שעונים דקים מזהב צהוב או לבן שניתן לשבץ בהם יהלומים וזירקונים.
לגבר - שעוני יד ושעוני כיס, בצירוף שרשרת וללא.
המחלקה כוללת שעונים בעלי אופי "תכשיטי", שיתכן שפחות פרקטיים עבור רובנו, ולא תמצאו בה שעונים סולידיים או ספורטיביים יותר.

מחלקת אירוסין ונישואין: מבחר טבעות בעיצובים ייחודיים ובהזמנה אישית, וכמו כן, מתנות לחתן ולכלה.

בקולקציית תכשיטי היהלומים ניתן למצוא: חפתים לגבר עשויים זהב לבן או צהוב, במבנה אובאלי קלאסי בשיבוץ יהלומים, עליהם ניתן לחרוט ראשי תיבות. סיכות דש, צמידי טניס, סטים של שרשראות, עגילים וצמידים תואמים, המשובצים במספר יהלומים בהתאם לכל תקציב, מבחר של עשרות עגילים בצורות שונות (החל מ 110$) .

בנוסף קיימת מחלקת תכשיטים לגילאים 0-18 בה מלווים תינוקות שנולדו עם תכשיטי new born עד רגע כניסתם לחופה, כשבדרך מוצעים תכשיטים לימי הולדת, בר/בת מצווה, sweet sixteen, גיוס או חתונה וכו'.

אמנם חלונות התצוגה שבחנות מציגות מבחר רב של תכשיטים, אך הכמות הנכבדה באמת, מצויה במגרות הרבות המכילות את רוב הפריטים. המבחר הרב מאפשר לכל לקוח למצוא את התכשיטים שלטעמו- כך למשל אפשר למצוא דגמים גדולים וגרנדיוזיים, אך ניתן למצוא באותה מידה גם תכשיטים עדינים ומקסימים לא פחות.
יתרון נוסף של החנות הוא שעת הסגירה- 22:00, שעה יחסית מאוחרת לחנות שלא ממוקמת בקניון.

MASSOS- הרב קוטלר 18, בני ברק
טל' 03-5799010
פקס 03-5782340
הקולקציה המלאה באתר: www.MASSOS.co.il