קולקציית הקיץ של רשת נעלי גזית

פורסם: א' סיון התשע"ג | | 08:36 ע"י: מערכת בבא קמא
נעלי גזית 199 ש
נעלי גזית 199 ש"ח. צילום: סברציקוב אלכסיי.
הקולקציה החדשה של גזית המביאה עמה רוח קיצית ורעננה מתהדרת במגוון רחב של דגמים המתכתבים עם הטרנדים הלוהטים והמגמות העולם האופנה.

קולקצית אביב קיץ 2013 של רשת נעלי גזית מחזירה אותנו ללונדון העליזה של שנות ה-60. הקולקציה החדשה של גזית המביאה עמה רוח קיצית ורעננה מתהדרת במגוון רחב של דגמים המתכתבים עם הטרנדים הלוהטים והמגמות העולם האופנה.

Good Day Sunshine - כמי שאימצה את נעלי הפלטפורמה לחתימת ההיכר העיצובית שלה מציעה רשת גזית העונה מגוון לוהט של נעליים בעלות סוליות פלטפורמה, בצבעוניות קונטרסטית של שחור ולבן ואדום לצד דגמים בצבעוניות מתונה יותר ובעיצובים מעודנים יותר. בולטות בקבוצה זו נעלי פלטפורמה בהדפס פרחוני נועז, סנדלי פלטפורמה לבנים המעוטרים בפסים עדינים בירוק ואדום ועוד.

" Can't Buy Me Love" - הפריטים הנכללים בקולקציה זו מתהדרים בגזרות קיציות המיועדים לנעילה למשך שעות ארוכות ולנוחות מקסימלית. הדגמים בקולקציה עשויים אריגים אווריריים, עור בטקסטורת רשת נושמת, וסוליות פלטפורמה בעלות שיפוע מתון, שמקל על הליכה ועמידה ממושכת, לטיול בעיר נופש או אחר הצהריים של בילוי עם חברות. פלטת הצבעים בקולקציה נעה סביב צבעוניות טבעית כחול, חאקי, זית וחום המתובלת בכחול, ורוד וירוק. הקבוצה כוללת נעלי עקב קלאסיות בעלות קווים עדינים ונקיים, מעור או זמש בצבעוניות אלגנטית של שחור, אפור ופסטלים רכים.

"All My Loving" – קבוצה זו מציגה דגמים נועזים, בעלי צבעוניות עזה, חיתוכי עור, פפיונים וגזרות במראה מחודד. הדגמים בקולקציה מביאים עמם רוח קיצית ורעננה וכוללים נעלי בובה בצבעוניות פסטלית, שימוש בפפיונים, סנדלי רוקי מזמש בצבעוניות נועזת ובעלי רצועות דומיננטיות ועוד. הצבעים בקבוצה זו נעים בין כחול, אדום ירוק וצהוב רעננים ועוד. בולטים בקבוצה זו הינם סנדלים בעלי אלמנט מטאלי בגוון זהב בעקב דקיק או בסנדל בעל סוליה שטוחה וכן נעלי עקב המשלבות צבעוניות קונטרסטית של שני גוונים.

טווח מחירים: 129-449 שקל