טיפול קוסמטי על בסיס חלב

פורסם: כ"ה אייר התשע"ג | | 19:15 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: אפרת אשל.
לרגל חג השבועות חברת התרופות "כצט" מציעה את "לקטופיל" -סדרת מוצרים טיפוליים לעור יבש, סדוק ומגורה המבוססים על קומפלקס רכיבים המופקים מחלב.

אחד ממאפייניו הבולטים ביותר של חג השבועות הוא החלב וצבעו הלבן. בכל שנה מחדש, לקראת חג השבועות, אנו נהנים משפע של מוצרי מזון ומשקאות, מתכונים ומבצעים – כולם מבוססים על חלב. יתרונותיו של החלב ומרכיביו בתפריט היומי שלנו ידועים וברורים לכל, אך מסתבר שהוא חיוני ויעיל לא רק כדבר מאכל או משקה, אלא גם כבעל תכונות טיפוליות המשמשות לשיקום עור פגוע.

לרגל חג השבועות חברת התרופות "כצט" (CTS) מציעה את "לקטופיל", סדרת מוצרי טיפוח טיפולית, המהווה פתרון מצוין לתופעת העור היבש, הסדוק והמגורה. זוהי הסדרה היחידה שמוצריה הם בעלי  pH 3.5 – רמת החומציות המתאימה והטובה ביותר לעור הגוף. מוצרי לקטופיל מבוססים על שילוב ייחודי בין רכיבים טבעיים המופקים מחלב, ובניהם: לקטווקס, לקטוסרום וחומצה לקטית. סדרה לקטופיל מאושרת ע"י א.י.ל - האגודה הישראלית לסוכרת.

קרם גוף לקטופיל 39.90 ₪.
קרם גוף לקטופיל 39.90 ₪. צילום: אפרת אשל.

סדרת לקטופיל כוללת 5 מוצרים:
לקטופיל - תחליב סבון טיפולי, המגיע באריזת 500 מ"ל ומחירו המומלץ לצרכן: 59.90 ₪.
לקטופיל - תחליב גוף טיפולי, המגיע באריזת 250 מ"ל ומחירו המומלץ לצרכן: 39.90 ₪.
לקטופיל - קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות, המגיע באריזת 100 מ"ל ומחירו המומלץ לצרכן: 34.90 ₪.
לקטופיל - מוס ניקוי טיפולי לפנים המגיע באריזת 160 מ"ל ומחירו המומלץ לצרכן: 48.90 ₪.
לקטופיל – שמפו ומרכך טיפולי נגד קשקשים,  המגיע באריזת 250 מ"ל ומחירו המומלץ לצרכן:  49.90 ₪.

שרון גרוס, מנהלת מותג "לקטופיל", מספרת על היתרונות הבולטים ברכיבי החלב עבור העור שלנו:
• Lactic acid (חומצה לקטית): מהווה 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור. הגוף מפריש את החומצה הלקטית בזמן פעילות שרירים מואצת, כמו גם בכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים. כמו כן, היא מחזקת את תנגודת העור לחיידקים, פטריות ונגיפים.
• Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה כגון: ויטמינים, חלבונים, סוכרים, מינרלים וויטמינים, ומשום כך משפר ומחדש את מראה העור.
• Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ולכן שומר על הלחות והאלסטיות של העור.