קולקציית קיץ 2013 של קבקבי URIEL

פורסם: כ"ח ניסן התשע"ג | | 20:05 ע"י: מערכת בבא קמא
קבקב רצועה אחת תכלת 299 ש
קבקב רצועה אחת תכלת 299 ש"ח. צילום: יח"צ.
קולקצית קיץ חדשה של קבקבי בריאות אורתופדים, המיוצרים בגרמניה, של המותג הבינלאומיURIEL , מושקת בימים אלו וחושפת צבעוניות רכה לצד צבעוניות עזה בשיק אירופאי, כשהקבקבים מצוידים במדרך עור נושם ובסוליה בולמת זעזועים לנוחות מרבית

'URIEL', אשר מייצרת מוצרים אורתופדיים ע"פ מפרט רפואי למעלה מ - 30 שנה, משיקה את קולקצית קבקבי בריאות האורתופדיים המיוצרים במפעל בגרמניה המתמחה בייצור קבקבי בריאות.

הקולקציה פונה לקשת רחבה של גילאים, מנשים צעירות בגילאי 20 פלוס ועד נשים בוגרות בגילאים 50 פלוס, וייחודה הוא בנוחות מקסימאלית שלא באה על חשבון אופנה וטרנדיות וחושפת מגמות עכשוויות של צבעי 'גלידה' לצד צבעי ניאון. הקולקציה החדשה כוללת ארבעה דגמים בצבעים: כחול, סגול, אדום ומנגו לצד הצבעים הקלאסיים: שחור ולבן. כל הדגמים משולבי אבזמים, מאבזם אחד עד שלושה אבזמים, ודגם אחד הוא קבקב אצבע.

הבשורות של 'URIEL' לקיץ 2013:
חווית נוחות מקסימאלית. ייצור קבקב אסתטי ואורתופדי ברמה הגבוהה ביותר. גפת הקבקב נתפרת לסוליה ולא מודבקת אליה, ובנויה ממס' שכבות: מדרך עור נושם ונעים שנמצא במגע קבוע עם כף הרגל וספוג ריכוך, מה שמעניק תחושת נוחות מקסימאלית. הסוליה עשויה מגומי איכותי שבולם זעזועים עם יחס שחיקה נמוך ומאפשרת הליכה מממושכת ועמידות הקבקב לאורך זמן.

קולקציה אופנתית ועדכנית שפונה לקהל הנשי הצעיר. דגש על עיצוב אופנתי של הקבקב ועל  צבעוניות טרנדית, מצבעי גלידה רכים ועד צבעי ניאון עזים, והוספת דגם אצבע שמאוד אהוב על הנשים הצעירות.

ליאור בוטון, סמנכ"ל פיתוח בחברת URIEL אומר כי "חברת URIEL הינה היצרנית והמותג הגדול ביותר למוצרי אורטופדיה וכף הרגל בארץ ושם מוביל ברחבי העולם. זה אך טבעי שנשלים את ליין כף הרגל המובחר שלנו עם סדרת קבקבי נוחות ייחודיים ונספק ללקוחותינו עוד מוצר איכותי מבית URIEL"

הקולקציה כוללת ארבעה דגמים:
קבקב אצבע – 349 ש"ח.
קבקב רצועה אחת – 299 ש"ח.
קבקב שתי רצועות – 349 ש"ח.
קבקב שלוש רצועות – 349 ש"ח

ניתן להשיג את הקבקבים ברשת המשביר לצרכן בכל רחבי הארץ.