חדש על המדף: סטיילינג באירוח

פורסם: ח' אדר התשע"ג | | 20:59 ע"י: מערכת בבא קמא
עיצוב שולחן בסטייל.
עיצוב שולחן בסטייל. צילום: עטיפת הספר.
הסטייליסטית איריס מוסיוף משיקה את ספרה ה-5 "סטיילינג באירוח" המביא למעצב החובב שפע של טיפים, המלצות, טכניקות מקצועיות ורעיונות מקוריים ויצירתיים לעיצוב השולחן לקראת מפגש חברות, ארוחת ערב חגיגית, מסיבות קוקטייל ועוד.

מעצבת האירועים והסטייליסטית איריס מוסיוף, המנהלת את הסטודיו לעיצוב האירוח ומוכרת לנו מתכניות טלוויזיה, משיקה את ספרה ה-5 "סטיילינג באירוח" - ההופך למדריך המושלם לכל מי שאוהב לארח. הספר המרהיב כולל עשרות צילומים של שולחנות ערוכים ומעוצבים בהתאם לסגנונות שונים ובהתאמה לאופי האירוע: החל ממפגש חברות או ארוחת ערב חגיגית ועד למסיבת קוקטייל ואירועים רשמיים יותר (חלוקה לפרקים). בספר החדש מחכים לכם שפע של רעיונות מקוריים ויצירתיים לעיצוב השולחן, כולל טכניקות חיתוך מקצועיות, עיצוב בחומרי גלם מפתיעים, שימוש במגוון אביזרים וכלים מקצועיים, והמון טיפים והמלצות שנצברו בעשרות שנות עבודה בשירות החברות המובילות בישראל, ומאפשרים לכל אחת ליצור את חוויית האירוח המושלמת.

איריס מוסיוף הינה מעצבת אירועים וסטייליסטית לאירועים מסחריים ופרטיים, המחזיקה ברזומה של עשרות שנים בהפקות מקצועיות למיטב החברות והגופים בישראל. את מוסיוף וודאי תזהו מהופעותיה המרובות בתוכניות טלוויזיה, והיא עומדת מאחורי בלוג נושאי לעיצוב ואירוח ומנהלת בהצלחה מזה עשור את הסטודיו לעיצוב האירוח המציע מגוון סדנאות מעשיות וקורסים בעיצוב שולחנות ואירועים, שזירת פרחים, מנות מעוצבות ואחרים. הספר "סטיילינג באירוח" הוא ספרה החמישי של מוסיוף - בהמשך לסדרה הספרים הפופולארית: "טאצ' לכל שולחן", "טאצ' לכל אירוע", "טאצ' לכל מפית" ו"טאצ' זה כל העיצוב".

המדריך המושלם למארחים
המדריך המושלם למארחים צילום: עטיפת הספר.

מחירו של הספר "סטיילינג באירוח הינו 139 ₪ וניתן להשיגו החל מחודש פברואר במדפי רשתות השיווק: סטימצקי וצומת ספרים.

"חוק הברזל בסטיילינג באירוח הוא שאין חוקים. הספר הוא הבסיס והשולחן כולו שלכם. את הספר כתבתי כהזמנה פתוחה למי שרוצים להתפרע עם התפריט, ליצור עם חומרי הגלם, לשלב בין כלי ההגשה, וליהנות מהטיפים וההמלצות שאספתי במהלך עשרות שנות פעילות בסצנה הקולינארית הישראלית כמעצבת ומארחת", מספרת איריס מוסיוף.
טלפון: 09-9569667 
בקרו באתר: www.iris-itzuvim.co.il