המעצבת אמנדה קרמר ביריד "הוד והדר לבושה"

פורסם: ד' אדר התשע"ג | | 18:48 ע"י: מערכת בבא קמא
כיסוי ראש. אמנדה קרמר.
כיסוי ראש. אמנדה קרמר. צילום: טל טרי.
אמנדה קרמר, בעלת המותג AMANDA K, היא מעצבת יוצאת דופן בזירת העיצוב הישראלית. עיצובייה אסתטים, מעודכנים ומשלבים צבעוניות עליזה עם קווים סולידים. את השראתה שואבת קרמר מילדותה שבבלגיה.

את העיצובים הייחודים שואבת אמנדה קרמר מילדותה בעיר השיק-האירופאית אנטוורפן שבבלגיה. היא מצליחה להביא בשורה חדשה לחובבי הסטייל ולאלה המחפשים מתנה ייחודית ושימושית שתפעיל אוטומטית את אפקט ה"וואו". אמנדה עושה שימוש בבדים כמו משי וכותנה, משלבת בהם חרוזים, פאייטים,אבנים, חוטי כסף וזהב היא הצליחה לבנות לעצמה קהל לקוחות נאמן גם מעבר לים בבלגיה, שוויץ, ארה"ב  ואנגליה.

בין הפריטים היוצאים תחת ידה של אמנדה, הפועלת מתוך הסטודיו הצנוע ועמוס הבדים שלה שבגבעת שמואל, ניתן למצוא מגוון עצום של פריטים הנותן מענה לקשת רחבה של צרכים וטיפוסים: החל מכיסויי עגלות תינוק לאמהות פאשניסטיות, דרך נשים החובבות את השיק הבריטי של אביזרי השיער והראש, פריטים ייעודיים לחתנים-כלות וילדי בר/בת-מצווה דוגמת טליתות מעוצבות בתיקים תואמים וכלה באביזרים משלימים דוגמת כיסויים לבקבוקי יין ומפות רקומות.

עיצוב של אמנדה קרמר.
עיצוב של אמנדה קרמר. צילום: טל טרי.

"אני אדם שמאוד מעריך אסתטיקה", מסבירה אמנדה, "וככזו- תמיד שאפתי גם להיות מעודכנת בכל מה שנכון וטרנדי, אך להשאר נאמנה לקו שלי, שמתאפיין בצבעוניות עליזה מחד ובקווים סולידיים מאידך. חתימת ידי ניכרת בכל הפריטים שיוצאים מהסטודיו שלי וגם כשאני צריכה למסור פריט שעוצב בהזמנה אישית, קצת קשה לי להפרד ממנו... כי באופן הכי טבעי לי, הוא פשוט פיסה נוספת ממני ששמתי בתוך היצירה וכעת אני נאלצת למסור באהבה".

את פריטי האופנה והאקססוריז של אמנדה ניתן למצוא ביריד המעצבים הוד והדר לבושה –לאישה הדתית לקראת חג האביב
גבעת שמואל, אולמי וואהל סנטר : ימים ב'-ד' \\ כ"ב כ"ד אדר \\ 4-6.3.13
בנייני האומה ירושלים: ימים ב'-ד' \\ א'-ג' ניסן \\ 11-13.3.13
שעות פתיחה: יום ב' 22:00-13:00, יום ג'-ד' 22:00-10:00
עלות כניסה ליריד - 15 ₪