לרגל הקיץ: קולקציית שמלות מרגשת של דפנה לוינסון

פורסם: כ"א סיון התשע"ב | | 16:20 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: דגנית פרץ.

קולקציית אביב קיץ 2012 שמציעה המעצבת דפנה לוינסון HDL מתאפיינת במראה קייצי מרענן, בשילוב בדים קלילים ו"נושמים" ובבחירת גוונים נועזים המתמזגים היטב עם עונת הקיץ החמה.

בין פריטי הקולקציה ניתן להתרשם מהדפסי פרחים טרופיים קטנים לצד גדולים, טקסטורות של פסים ונקודות, שיגיעו העונה על גבי חולצות ושמלות, טרנד ה"קולור בלוק" שממשיך לעוד עונה והכל בהשראת הטרנדים החמים בעולם לצד סולידיות בגזרות מוקפדות ומדויקות, תוך שמירה על כתב ידה של המעצבת בפרשנות נכונה ונאמנה ללקוחות.

בסקאלת הצבעים ניתן יהיה לראות שילובים מעניינים של גווני פסטל, פיסטוק , משמיש, ורדרד ותכלת לצד השחור לבן הקלאסיים שמככבים בכל עונה.
הבשורה לעונה הקרובה היא טרנד הבארוק הבולט במגוון רחב של פריטים דווקא סולידיים יותר, כאשר יחד, השילוב מנצח, נוח ולא מתחכם מידי. לדוגמא: חולצות בשילוב הדפסי שרשראות יוקרה, בצבעוניות של שחור וזהב, לצד צבעים חזקים וססגוניים. לצד אלו, יוצגו שמלות בדפוסים שבטיים בצבעוניות קיצית נכונה.

טרנד נוסף חזק ובולט העונה הוא טרנד הדפסי ה-ALL OVER אותו נמצא בחולצות בגזרות שונות, שמלות וחצאיות.
גם בקיץ הקרוב ניתן להתרשם מהגזרות הקלאסיות והמנצחות שמציגה דפנה לוינסון כמידי עונה.

המותג HDL "דפנה לוינסון" קיים כ- 16 שנה ומונה כיום כ-24 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, מתוכם סניף OUTLET בבת ים .
סוד ההצלחה של הרשת, טמון בייצור הנעשה במקום תחת פיקוח קפדני, בהקשבה תמידית ללקוחה, גזרות מוקפדות ומחמיאות, איכות ללא פשרות, וחידוש תמידי של הקולקציה במשך כל העונה. קהל היעד אליו פונה הרשת הוא נשים טווח גילאי 25-55.

טווח מחירים:
חולצות - 199-299 ₪
שמלות - 299-449 ₪
חצאיות - 299-349 ₪
ז'קטים - 299 ₪

טווח מידות: 36 – 42. דגמים נבחרים מגיעים במידה 44.

ניתן להשיג בסניפי רשת "דפנה לוינסון HDL" ברחבי הארץ
ו/או בחנות המקוונת באתר WWW.Daphnalevinson.COM
לבירורים: 03-5187566