קולקציה חדשה בנעלי גזית

פורסם: ו' טבת התשע"ב | | 20:06 ע"י: מערכת בבא קמא
נעלי גזית.
נעלי גזית. צילום: ירון וינברג.

רשת נעלי גזית מציגה קולקציה חדשה וזוהרת לסתיו-חורף 2011-12 בצבעוניות עזה ומגוונת השואבת השראתה מרחובות לונדון של שנות ה-60' וה-70'.

רשת נעלי "גזית" יוצאת בקולקציה חדשה לסתיו-חורף 2011-12 שמורכבת מאוסף רחב של מגפונים, מוקסנים, נעלי אוקספורד, נעליי בובה ומגפיים בסגנון רטרו, המעוצבים כמחווה לתקופה ולרוח העליזה והשובבה של שנות ה-60'-70' ברחובות לונדון הצעירה והתוססת.

הקולקציה כוללת נעלי שרוכים שטוחות ובעלות עקב, בצבעוניות עזה של צהוב, בורדו, כחול ואדום, מגפיים ומגפונים בעלי עקב מרובע, מוקסינים, עקבי פלטפורמה ונעליים בהדפסי חיות. ההשפעות הבולטות מתקופת שנות ה-60-' וה-70' באות לידי ביטוי בקולקציה על ידי אלמנטים טבעיים המופיעים בצורת אפליקציות תלת מימדיות של פרחים מעור בשילוב בד, שילובי עורות בצבעי אדמה, עקבי עץ וטקסטורה של תחרה ופרחים המתקבלת על ידי חיתוך העור בלייזר.

בולטים בקולקציה: מגפונים אפורים בעיטור כפתורים גדולים ושחורים, נעלי עקב בשני צבעים עם שרוך המופיעים במגוון צבעים ושילובי עורות, מגפוני עור עם אבזמי מתכת גדולים, נעלי ערב בטקסטורות של נחש, זברה ונמר, מוקסינים עשויים צמר בגוונים שונים של אפור ומגפי עור גבוהים בעלי כפתורי עור בולטים לכל אורכם ועקבי רוקי מעץ.

טווח מחירים: 169-799 שקל.

לבירור הסניף הקרוב אליכם: www.gazith.co.il
טל: 03-5253838