הוד והדר לבושה: יריד בגדי מעצבים לאישה הדתית

פורסם: י' אלול התש"ע | | 11:41 ע"י: מערכת בבא קמא
השנה בבנייני האומה.
השנה בבנייני האומה. צילום: לוגו היריד.

י"א-י"ג אלול תש"ע (21-23 באוגוסט 2010), לקראת ראש השנה - בפעם הראשונה בבנייני האומה בירושלים בשילוב אטרקציות והפעלות לילדים.
 

"יריד המעצבים לאשה הדתית – הוד והדר לבושה" יתקיים לקראת ראש השנה בפעם הראשונה בבנייני האומה בירושלים. היריד, אשר ביסס את מעמדו כיריד לאשה הדתית המוביל בארץ המתקיים פעמיים בשנה, מציע תמהיל מנצח של מעצבים וותיקים לצד חדשים ופחות מוכרים. בבנייני האומה בירושלים יתקיים היריד בתאריכים י"א-י"ג אלול תש"ע (21-23 באוגוסט 2010). היריד פתוח לנשים בלבד. ביום א', י"ב אלול (22 באוגוסט) בשעה 16:00, תתקיים תצוגת אופנה גדולה של בגדי היריד, בהפקת שלווה בן גל.
 
בין המעצבים הצפויים להציג ביריד: רונית טאקו, בת חן, קרן מזרחי, בא מאהבה, פשוט ולבן, עירית נוי, אלייה, שנקין 4, ענת גילר, ג'ודי, סטודיויונית כובעים, מיכל כובעים, צ'פצ'ולה, הדס, שלהבת, כובעי מישמש, בת עין, אורית אורפלי, צבעוני, בת מלך, הוונלי, שיק מי, גילית, הינומא, סטודיו שיהר, הודיה לוביץ, שירת הים, עיניים, הדרן- עיצוב מיוחד, סולטנה, יעל רוזמרין יעקובי, הילה, הדס בנדנות, תכשיטי lucky me, לימור אביחיל, תכשיטי נחושת נסיה כהן, אתכסיה ועוד.

נורית כהן, מיוזמות היריד: "השנה ראש השנה נחגג כבר בתחילת ספטמבר, לכן התלבטנו רבות האם ניתן לקיים יריד הפונה לנשים בלבד באוגוסט, כשהילדים עדיין בחופשה... לבסוף החלטנו לעשות מעשה ולקיים את היריד בפעם הראשונה בבנייני האומה בירושלים. ראשית, ידוע כי הקהל הדתי מרבה לנפוש בירושלים בקיץ ובנוסף אנחנו בונים שיתופי פעולה עם אטרקציות ירושלמיות לילדים, למשל עם בית הקולנוע לילדים בבנייני האומה. אני מקווה כי כך תוכל כל המשפחה להגיע ליום בילוי בירושלים, כשהאשה מבלה את זמנה ביריד המעצבים לאשה הדתית בעוד הבעל נכנס עם הילדים לסרט מתאים או מממשיך למוזיאון ממוזג".

יריד "הוד והדר לבושה" פונה לקהל לקוחות נרחב – נשים מהמגזר הדתי על כל גווניו: מסורתי, דתי לאומי וחרדי, תוך שהוא מאפשר להן לערוך את הקניות לחג בתנאים האידיאלים. המציגים ביריד יעניקו 20%-70% הנחה על כל הפריטים שימכרו בעונת השיא של הקניות לחג. היות והכניסה ליריד הינה לנשים בלבד (מלבד הלובי שפתוח גם לגברים) תוכלנה הנשים הדתיות למדוד את הפריטים ולהתרשם מהם בנוחות.
הפעם מציע היריד לבאות בשעריו לתרום בגדים יד שנייה שימסרו לנזקקים.

"הוד והדר לבושה", יריד מעצבים לאשה הדתית,
י"א-י"ג אלול תש"ע (21-23 באוגוסט 2010), בנייני האומה בירושלים.
שעות הפעילות: מוצאי שבת 21:30-00:00/יום ראשון 10:00-23:00/יום שני 10:00-23:00.
מחיר כניסה: 15 ₪