קפה ג'ו משיקה את קפסולת הקפה החזקה בישראל

פורסם: ב' אייר התשע"ו | | 14:22 ע"י: מערכת בבא קמא
קפסולות הקפה החדשות של ג'ו.
קפסולות הקפה החדשות של ג'ו. צילום: רונן מנגן.
לקראת יום העצמאות: קפה ג'ו משיקה את אולטרה סטרונג, קפסולת הקפה החזקה בישראל. סדרת הקפסולות האטומות החדשנית של הרשת תוצרת כחול-לבן, שנבחרה כ"מוצר השנה" לשנת 2016, מתחדשת בקפסולה חדשה וחזקה במיוחד

רשת קפה ג'ו משיקה לקראת יום העצמאות את "אולטרה סטרונג", קפסולת הקפה החזקה ביותר בישראל, תוצרת כחול-לבן. הרשת, שמכרה למעלה מ-10 מיליון קפסולות קפה בשנה החולפת, זכתה במקום הראשון בפרס "מוצר השנה" בקטגוריית קפסולות הקפה לשנת 2016.

תערובת "אולטרה סטרונג" נבנתה על בסיס זני קפה אפריקאים עוצמתיים, שנבחרו בקפידה ומאוזנים על ידי זני קפה משובחים מפסגות הרי דרום אמריקה. התערובת מתאימה למצבים בהם קפה חזק פשוט אינו מספיק ויש צורך ביותר. שוקולד מריר-מתוק ודובדבנים הם טעמי הפתיחה של תערובת דינמית זו, שתמשיך לאתגר ולרגש את החושים.

קפסולות הקפה החדשות של ג'ו.
קפסולות הקפה החדשות של ג'ו. צילום: רונן מנגן.

קפסולת "אולטרה סטרונג" פותחה בטכנולוגיה חדשנית המונעת חדירת חמצן, ובכך שומרת על טריות מקסימלית. הקפסולה מדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה ויוצרת קרמה עשירה במיוחד, התורמת להדגשת חוויית בית הקפה שג'ו מובילה.

מחיר: מארז המכיל 10 קפסולות עולה 20 ₪. בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של ג'ו ניתן לרכוש 4 מארזים במחיר מבצע של 60 ₪ (15 ₪ למארז). בחנויות הנוחות של רשת מנטה ניתן לרכוש 6 מארזים ב-90 ₪ (15 ₪ למארז). כשרות: בד״ץ חוג חתם סופר. ניתן להשיג את הקפסולות החדשות בכל סניפי רשת קפה ג'ו, בחנויות הנוחות של מנטה ובחנות הקפה הדיגיטלית באתר: https://shop.joe.co.il