שעוני החתנים מבית PIERRE CARDIN לעונת החתונות

פורסם: כ"ח ניסן התשע"ד | | 21:03 ע"י: בבא קמא.
שעונים מהסדרה Time Lord של Pierre Cardin.
שעונים מהסדרה Time Lord של Pierre Cardin. צילום: יח"צ.
עונת אביב-קיץ בשיאה ויחד איתה מתקרבת גם עונת החתונות הגדולה. מותג השעונים היוקרתיים מבית Pierre Cardin מציג את קולקציית השעונים המיוחד לחתנים

קולקציית Pierre Cardin מתאפיינת במגוון שעונים לגבר וכוללת כ190 דגמים שונים. כל שעון עשוי מפלדה אל חלד באיכות גבוהה לשימוש לאורך זמן עם גימור פלדה בציפוי זהב צהוב, זהב אדום או גוון שחור, בשילוב עם רצועת עור אמיתי.

שעונים עם שיק צרפתי ותחכום שוויצרי

מעצב האופנה הצרפתי Pierre Cardin מעניק לכל שעון בקולקציה  מראה קלאסי ושיק צרפתי שהולמים כל חתן. רוב השעונים בקולקציה משקפים את סגנון הייחודי של Pierre Cardin ופשטות לא מתאמצת, ונותנים תמורה מצוינת לכסף; זה אופנה עילית צרפתית המתאימה לכל גבר.

דגמים אחרים בקולקציה - שעונים עשירים במראה ומעודנים מבחינה טכנית. גם הם שייכים לקו אופנתי ומתקדם, אבל כוללים קישוטים יוקרתיים יותר ובעלי מבנה וסגנון מוגדר משלהם.

סדרת שעוני Time Lord לחתן עם אורח חיים דינמי

שעונים מהסדרה TIME LORD של PIERRE CARDIN, מיועדים לגברים עם אורח חיים דינמי. השעון נטול אלמנטים מורכבים, בעל לוח גדול ופרופיל דק עם קווים נקיים ופשוטים ובא עם רצועת עור. השעון עשוי בסגנון מינימליסטי וקיים במבחר צבעים קלאסיים ואופנתיים. מחיר מבצע 499 ₪ במקום 699 ₪

שעונים בצורה מלבנית מסדרת Gare de Lyon
שעונים בצורה מלבנית מסדרת Gare de Lyon צילום: יח"צ.

סדרת שעוני Gare de Lyon לחתן הקלאסי

השעונים בצורה מלבנית מסדרת Gare de Lyon - אלה דגמים שמשלבים קלאסיקה עם סגנון צרפתי מודרני.

השעונים מהסדרה מגיעים במגוון גוונים ושילובים - הבולטים ביותר הם שעון עם מסגרת זהב או כסף שמחובר לרצועת עור שחורה . לוח השעון משלב את הספרות הרומיות ומנגנוני CHRONO על רקע בהיר או כהה – כל האלמנטים יחד מקנים לשעון מראה מעניין ומתוחכם. מחיר מבצע 699 ₪ במקום 999 ₪

 דגם Pantin
דגם Pantin צילום: יח"צ.

סדרת שעוני CHRONO לחתן המודרני

לחובבי הדיוק והמצוינות השוויצרית – דגם PANTIN הדגם מורכב יותר והנמכר ביותר בין דגמי שעוני chrono של Pierre Cardin. הדגם מתגאה בתצורת כרונו חדשה עם אפקט מיוחד של שכבות ייחודי. מנגנון המחוגים - אחת קטן, ושני גדולים ובולטים המתמזגים באלכסון למטה בין הספרות 6 ל-10 – זה אלמנט בולט או עדין, הכל תלוי בשילוב של צבעים שונים. יש שילובים טון על טון או שילוב עם ניגוד דרמטי: שחור ולבן; שחור וזהב וכו'.
כמו כל היצירות  של Pierre Cardin  דגם  Pantin מיועד לזן חדש של סטייליסטים אורבניים, מעודכנים ומתוחכמים. ממחיר מבצע 799 ₪ במקום 1099 ₪.

את שעוני Pierre Cardin  מייבאת לישראל בבלעדיות חברת ICON אביזרי אופנה בע"מ.   ניתן להשיג את השעונים בחנויות המובחרות ברחבי הארץ. או באתר.