תוסף תזונה נוגד זיהומים

פורסם: ל' חשון התשע"ד | | 12:25 ע"י: מערכת בבא קמא
אוניה דה גאטו לשיפור המערכת החיסונית.
אוניה דה גאטו לשיפור המערכת החיסונית. צילום: אלון גנון.
אלכימסט צמחי מרפא משיקה לקראת העונה הקרה תוסף תזונה נוגד זיהומים ממיצוי צמח "האוניה דה-גאטו"

'אוניה-דה גאטו', האינדיאנים בפרו משתמשים בו מזה כ-2000 שנה כצמח מרפא ומחזק.  על פי האגדה צייד פרואני הבחין במסע הצייד שלו בפנתר שחור המגרד בציפורניו שורשיו של צמח ומלקק את הנוזל הניגר ממנו. הצייד חיקה אותו במשך מספר ימים ודיווח למקומיים כי הוא חש לפתע חזק יותר ומלא אנרגיה. 

אם נשאיר לרגע את האגדה בצד שהרי בשנות ה- 70 של המאה הקודמת הצליח מדען אוסטרי בשם קלאוס קפלינגר לבודד שישה ממרכיבי צמח ה'אוניה-דה גאטו' ולהוכיח כי הם מחזקים את המערכת החיסונית ואת מערכת העיכול.

אוניה דה גאטו לשיפור המערכת החיסונית.
אוניה דה גאטו לשיפור המערכת החיסונית. צילום: אלון גנון.

צמח זה זכה לשם "האנטיביוטיקה של הטבע".

מחקרים מכל רחבי העולם המערבי הוכיחו כי לאוניה דה גאטו יש יכולות מופלאות בחיזוק מיידי של מערכת החיסון. כיום נחשב הצמח כיעיל ביותר לחיזוק מערכת החיסון של הגוף, וכן יעיל כנגד שפע מחלות זיהומיות וחיידקיות אחרות.  הטיפול באמצעות האוניה דה גאטו, הוכיח עצמו כמקצר את משך המחלה ומקל את תסמיניה ואף ככזה שביכולתו לחזק את המערכת החיסונית ולמנוע הידבקות במחלות שונות. הצמח המופלא שמקורו ביערות האמזונאס זכה בצדק לכינוי "האנטיביוטיקה הטבעית", בשל יכולתו המוכחת בהפעלת מערכות החיסון בגוף ובעצירת המחלות הוויראליות בשלבי ההתחלה של הופעת התסמינים. הצמח ידוע כאנטי ויראלי –נגד שפעת והצטננויות חורף (כמו גם מחלת הנשיקה וזיהומים במע' הנשימה), אנטי בקטריאלי – בעת מאבק בזיהום שמקורו חיידקי, אנטי דלקתי- וכמסייע בטיפול בדלקות מפרקים ובמצבים דלקתיים נוספים וכן נוגד זיהום- המסייע בטיפול בזיהומים (גם בחלל הפה -אפטות)

אוניה דה גאטו מוצע בכמוסות לבליעה 1 כמוסה פעם ביום ובתמצית צמחית של 20 טיפות ביום.  

עלות : 149 שקל

ניתן להשיג בבתי טבע , ברשת עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן

כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף.