חגיגה מתוקה לראש השנה

פורסם: י"ד אלול התשע"ג | | 22:33 ע"י: מערכת בבא קמא
מארז שוקולד בסימן ראש השנה.
מארז שוקולד בסימן ראש השנה. צילום: יח"צ.
בוטיק השוקולד "דה קרינה" מציעים מארזי שי יוקרתיים ומיוחדים לראש השנה. אנחנו ממליצים על פרליני קרם רימון, מדליוני שוקולד עם תפוח ופיצפוצי דבש ופירות יבשים

אם בראש השנה השנה זכיתם להיות בצד המתארח נוכל להמליץ לכם לפנק המארחים עם המארזים היוקרתיים של בוטיק השוקולד "דה קרינה" בעין זיוון. באולם הייצור כבר מורגשת אוירת החג, שם עמלים על אספקת הזמנות לארץ ולרחבי העולם.

מארז מס' 7 של בוטיק השוקולד
מארז מס' 7 של בוטיק השוקולד "דה קרינה" בסימן ראש השנה צילום: יח"צ.

הקטלוג המרהיב של דה קרינה (אפשר להתרשם באתר) מציע מגוון מארזים יחודיים של שוקולד כמו למשל מארז מס' 7  בסימן ראש השנה, המשלב תשעה פרלינים קרם רימון בעבודת יד 105 גרם, אביטל -  עשרה מדליוני שוקולד עם תפוח,  פצפוצי דבש ופירות יבשים 90  גרם. גמלא דבש ואגוזים - שבעה ריבועי שוקולד חלב עם דבש ואגוזים  70 גרם,  ליקר Gold  ליקר דבש בעבודת יד 250 מ"ל, טבלת שוקולד מריר 82%, 120  גר' טבלת שוקולד חלב 120 גר', סט לפונדו שוקולד שבעה חלקים, במארז קרטון מעוצב. מרכיבי המארז מתאפיינים בטעמים ייחודיים, נימוחים בפה ומעלים זיכרונות של בית, משפחה וחג.

את המארזים ניתן  להשיג במרכז המבקרים דה קרינה בעין זיוון ובחנויות  המובחרות ברחבי  הארץ, מחיר מומלץ לצרכן: 265 ₪ כולל מע"מ.

בוטיק השוקולד "דה קרינה" בקיבוץ עין זיוון, הוקם על ידי קרינה וגיורא צ'פלינסקי, אשר עלו לארץ מארגנטינה, והקימו את חזונם. קרינה צ'פלינסקי, שוקולטיירית ראשית, דור שלישי למשפחת יצרני שוקולד מארגנטינה, מייצרת מבחר פרלינים משובחים בעבודת יד.
ניתן לבצע הזמנות דרך אתר האינטרנט
 

כשר למהדרין, בהשגחת בד"צ איגוד רבנים מנצ'סטר הרב וסטהיים. חלב ישראל.