מראה מוזיקלית של Yookidoo

פורסם: כ' תמוז התשע"ג | | 16:32 ע"י: מערכת בבא קמא
מראה מוסיקלית.
מראה מוסיקלית. צילום: עומרי מירון.
מראה גדולה שהיא גם תיק נשיאה, 3 פרצופים מאירים ואפשרות לניגון יצירות קלאסיות נפלאות.

 Yookidoo המתמחה בצעצועים חווייתיים לתינוקות ולפעוטות ומלווה את התינוקות כבר מהיום הראשון, מציג את המשחק "מראה מוזיקלית ": מראה גדולה שהיא גם תיק נשיאה, 3 פרצופים מאירים ואפשרות לניגון יצירות קלאסיות נפלאות. בתוספת: בובת ג'ירף רכה ומרשרשת - ההופכת לחברה נאמנה

Yookidoo מזמין את הפעוטות לגלות את השתקפותם, להתלהב מהדמויות המוארות ולשחק עם בובת הג'ירף במיטת התינוק או על גבי הרצפה (על שמיכה). משחק "מראה מוזיקלית" מגיע אלינו על גבי תיק נשיאה נוח, ומשלב 3 פרצופים צבעוניים וידידותיים, הנדלקים בזה אחר זה לצלילי מוזיקה קלאסית נפלאה. את המשחק ניתן להפעיל באמצעות מתג נוח, המאפשר כוונון ל-4 מצבים שונים: ניגון במשך 10 דקות של יצירות מרגיעות מאת בטהובן או יצירות מעוררות של מוצרט, ואפשרות להפעלה שקטה - בה רק אורות הפרצופים מהבהבים. ניגון קטעי מוזיקה קצרים על ידי התינוק (המעודדים אותו לנגן שוב ושוב), בנוסף לכך מוזמן התינוק לשחק עם בובת ג'ירף רכה ומרשרשת, שניתן להכניס ולהוציא מהתיק ולהציג את השתקפותה במראה הגדולה.

"מראה מוזיקלית" מבית Yookidoo ניתנת למשחק במיטת התינוק או על הרצפה (מעל לשמיכה) לאורך שני שלבים בתפתחות התינוק: בשלב הראשון, כשהתינוק שוכב על גבו, יפעילו ההורים את המשחק עבורו ויאפשרו לו לחוות קטעי מוזיקה והבהובים לאורך 10 דקות. בשלב השני, כשהתינוק כבר שוכב על הבטן, תונח המראה לפניו ויוכל ללמוד להפעיל את הצלילים הקצרים במשחק בעצמו, תוך הרמת הראש והכתפיים. את "המראה המוזיקלית" תוכלו לחבר בבטיחות למיטת התינוק או לקחת אותה אתכם לבילוי בחוץ. במעמד זה ישמש התיק הנוח והמעוצב גם לנשיאת בקבוקים, מגבונים ואביזרים לצד חיבור צעצועי ללולאות לחזית התיק. הפעלה באמצעות 3 סוללות AA 1.5 וולט.

מראה מוזיקלית Yookidoo שיווק: טאליה סחר: 130 ₪ להשיג ברשת דוקטור בייבי , MY BABY ובחנויות למוצרי התינוקות.