תוספי תזונה במבצע בחודש הקרוב

פורסם: כ' אייר התשע"ג | | 17:52 ע"י: מערכת בבא קמא
פלורדיקס ופלורויטל.
פלורדיקס ופלורויטל. צילום: יח"צ.
תוספי תזונה טבעיים: תוסף ברזל נוזלי, טעים וללא תופעות לוואי. ברזל נוזלי - ללא גלוטן ופרוביוטיקה במחירי מבצע בחודש הקרוב.

פלורויטל

הינו תוסף ברזל ייחודי המשפר את רמות ההמוגלובין והפריטין, מטפל במצבי עייפות ואנמיה ומחזק את הגוף - כל זאת ללא גרימת תופעות לוואי כגון עצירות, כאבי בטן, שלשול וגזים האופייניים לנטילת ברזל. פלורויטל אינו מכיל גלוטן, שמרים ודבש, ולכן הינו תוסף אידיאלי עבור ילדים קטנים, חולי סכרת, צליאק, קנדידה, ולאנשים הרגישים לשמרים ולמוצרי כוורת. אלו יכולים לצרוך אותו ללא חשש.

פלורויטל מכיל ברזל נוזלי עדין מסוג פרוס גלוקונט דו-ערכי הנספג בקלות וביעילות בגוף. וכן מכיל תערובת ייחודית של תמציות צמחי מרפא ופירות אורגניים כגון חלמית, קמומיל, שומר, תרד, גזר ועוד, אשר בשילובם הסינרגטי עם ויטמיני B וויטמין C תומכים במערכות הגוף ומשפרים את הספיגה של הרכיבים הפעילים בגוף. כמו כן, הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד, ללא רכיבים מהחי, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. הוא עשיר ברכיבים טבעיים הנקראים פיטוכימיקלים החשובים לתמיכה והגנה על הגוף. פלורויטל תומך בבריאות המשפחה כולה: ילדים קטנים מגיל שנה ומעלה, מתבגרים, נשים בהיריון, מניקות, נשים וגברים בגיל המעבר, מבוגרים וקשישים.

פלורויטל כשר - בד"צ חתם סופר.

ניתן להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת פרטיים ורשתות הפארם.

מחיר מומלץ לצרכן מחיר מבצע לחודש מאי : מחיר מבצע 75 ₪ במקום 107 ₪

 

מגה פרוביוטיק.
מגה פרוביוטיק. צילום: יח"צ.

מגה פרוביוטיק

מגה פרוביוטיק יעילה במיוחד לטיפול במחלות כרוניות ואקוטיות במערכת העיכול כדוגמת מעי רגיש, קרוהן, קוליטיס, שלשול, עצירות, נפיחות בבטן וגזים. מגה-פרוביוטיק מסייעת גם למניעת תופעות לוואי בעקבות נטילת אנטיביוטיקה, מטפלת ומונעת קנדידה ופטרת בגוף, מפחיתה נטייה לאלרגיות למזון ועוזרות במניעה ובטיפול בדלקות בדרכי השתן.

כמוסות מגה-פרוביוטיק של גרמזה מכילות ריכוז גבוה במיוחד של 7.5 מיליארד חיידקים פרוביוטיים חיים מ-10 זנים שונים. מגה-פרוביוטיק מכילה זני חיידקים פוטנטים במיוחד, הפעילים לאורך כל מערכת העיכול ואת החיידק הייחודי והעמיד במיוחד ל. אצידופילוס DDS-1  שיעילותו הוכחה במחקרים מדעיים, פטנט ייחודי של החברה. מגה-פרוביוטיק מכילה סיבים מסוג FOS (פרוקטואוליגוסכרידים) המגבירים את כושר הישרדות החיידקים הפרוביוטיים במעי ומשפרים את יעילות הפורמולה.  מגה-פרוביוטיק של גרמזה מיוצרת בחברת UAS Labs שהינה מובילה ופורצת דרך בתחום הפרוביוטיקה, הראשונה שהציגה לעולם פרוביוטיקה יציבה במיוחד, אריזות עם איטום חנקני השומר על יציבות המוצר ואת פטנט החיידק הייחודי DDS-1. . המוצר הינו מוצר צמחי, אינו מכיל לקטוז, גלוטן, ביצים, שמרים, סויה, חומרי טעם וצבע מלאכותיים וחומרים משמרים.

המוצר כשר באישור הרבנות הראשית לישראל (חלב נוכרי)

יתרונות המוצר: ריכוז גבוה - כמוסות מגה-פרוביוטיק של גרמזה מכילות ריכוז גבוה במיוחד של 7.5 מיליארד חיידקים פרוביוטיים חיים מ - 10 זנים שונים. חיידקים פרוביוטיים פוטנטיים במיוחד - מגה-פרוביוטיק מכילה זני חיידקים פוטנטים במיוחד, הפעילים לאורך כל מערכת העיכול ואת החיידק הייחודי והעמיד במיוחד ל. אצידופילוס DDS-1 שיעילותו הוכחה  במחקרים מדעיים, פטנט ייחודי של החברה.

תוספת סיבים מסוג FOS - מגה-פרוביוטיק מכילה סיבים מסוג FOS (פרוקטואוליגוסכרידים) המגבירים את כושר הישרדות החיידקים הפרוביוטיים במעי ומשפרים את יעילות הפורמולה. 

מיוצר בחברה מובילה - מגה-פרוביוטיק של גרמזה מיוצרת בחברת UAS Labs שהינה מובילה ופורצת דרך בתחום הפרוביוטיקה, הראשונה שהציגה לעולם פרוביוטיקה יציבה במיוחד, אריזות עם איטום חנקני השומר על יציבות המוצר ואת פטנט החיידק הייחודי DDS-

מצר צמחי, ללא לקטוז - מגה פרוביוטיק הינו מוצר צמחי, אינו מכיל לקטוז, גלוטן, ביצים, שמרים, סויה, חומרי טעם וצבע מלאכותיים וחומרים משמרים.

ניתן להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת פרטיים ורשתות הפארם.

מחיר מבצע מומלץ לצרכן בחודש מאי 99.99 ₪  במקום 129.99 ₪