בפעם השלישית ברציפות: טונה סטארקיסט זוכה בפרס מוצר השנה

פורסם: י"ט אייר התשע"ג | | 10:32 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: לוגו החברה.
המותג טונה סטארקיסט, זכה בימים אלה בתואר מוצר השנה פרס החדשנות 2013 בקטגוריית מוצרים לאירוח עם סדרת"Smoked Select Fillet".

בשנה האחרונה נכנס לראשונה המותג טונה סטארקיסט לשוק מוצרי הפרמיום עם השקת סדרת הגורמה Smoked Select Fillet - הכוללת ארבעה מוצרים של נתחי פילה מעושנים: פילה סלמון, פילה הרינג, פילה מקרל ופילה טונה.

המוצרים המובחרים, העושים שימוש בנתח המשובח ביותר של הדג, ה"פילה", עוברים תהליך עישון טבעי המעניק לנתח את טעמו העשיר והייחודי ומבוססים על שמן קנולה, הנחשב כבעל הרכב מצוין של חומצות שומן: הוא דומה בהרכבו לשמן הזית, אינו מכיל כולסטרול ושומני טראנס ומכיל כמות משמעותית של חומצות שומן אומגה 3.

צילום: יוני רייף.

המוצרים בסדרה תובלו בפלפל שחור ומלח הגרוסים גס, על מנת להעצים את חווית הטעם.
סדרת מוצרי Smoked Select Fillet משדרת יוקרה באריזות אלגנטיות שחורות, מתאימה במיוחד לאירוח או כשי למארחים.

דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של סטארקיסט: "אנו גאים על הבחירה בטונה סטארקיסט למוצר השנה זו השנה השלישית ברציפות. נכנסנו לתהליך הפיתוח עם הבנה שהקהל הישראלי מאד אוהב לארח ולהתארח – בחגים, ערבי שישי, וארוחות בראנצ' בשבת בבוקר. זיהינו שיש צורך במוצר לאירוח, שיהיה טעים, יוקרתי ובריא. סדרת ה- Smoked Select Fillet, סדרת הגורמה החדשה של טונה סטארקיסט, נותנת מענה בדיוק לצורך הזה.
אנחנו מודים לצרכנים שאהבו את המוצרים בסדרה, והעניקו לנו את הזכייה בפרס הזה מתוך הערכה לחדשנויות שאנו מפתחים עבורם".

מחיר מומלץ לצרכן: 8- 14 ₪ ליחידה (בהתאם למוצר).

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

המוצר כשר בהשגחת הרבנות טירת הכרמל, בד"צ חוג חתם סופר וOU. בישול ישראל.

המותג טונה סטארקיסט זכה ב 2012 בתואר "מוצר השנה" עם סדרת המוצרים החדשה – סטארקיסט 99 קלוריות בקטגוריה "ארוחות על הדרך" ובשנת 2011 זכתה בתואר הסדרת טונה סטארקיסט 5% מופחתת שומן בטעמים טבעי, עשבי תיבול ופלפל-לימון.


אתר אינטרנט: www.starkist.co.il