תנובה תשע"ג: למעלה מ 170 מוצרים כשרים לפסח למהדרין

פורסם: ד' ניסן התשע"ג | | 14:24 ע"י: מערכת בבא קמא
תנובה בפסח.
תנובה בפסח. צילום: יח"צ.
השנה נוספו 14 מוצרים חדשים בכשרות מהודרת לפסח

גם השנה ייהנו צרכני המהדרין מלמעלה מ-170 מוצרי חלב של תנובה, ובהם 14 מוצרים חדשים כשרים לפסח למהדרין. בין המוצרים החדשים, מוצרים שהושקו לקראת פסח ומוצרים מוכרים שקבלו לראשונה הכשר לפסח. מוצרי המהדרין של תנובה לפסח ולכל ימות השנה, מיוצרים בהשגחת וועדת מהדרין תנובה בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן, וועד הכשרות שע"י בד"צ העדה החרדית, ירושלים.

חוגים רבים בציבור החרדי מקפידים בפסח לאכול בבית. תנובה, קבוצת המזון המובילה בישראל פועלת במגזר החרדי בפסח תחת המסר 'בפסח אוכלים בבית' המבטא את ערכי הכשרות הבית והמשפחה. לקראת חג פסח הקרוב, לא חוסכת תנובה כל מאמץ כדי לספק את מירב מוצרי החלב, בקטגוריות שונות ומגוונות בכשרות מהודרת. בתנובה מסבירים כי, מספרם הגדול של מוצרי חלב הכשרים לפסח למהדרין, התאפשר בזכות שיתוף הפעולה ההדוק בין גורמי הפיתוח והייצור בתנובה לבין מערכות הכשרות בהן קשורה תנובה: ועדת מהדרין  וועד הכשרות של בד"צ העדה החרדית. ההערכות לפסח, בכל הקשור לתנובה, מתפרסת על פני השנה כולה.

כדי להקל על הצרכן החרדי בריכוז קניותיו לפני החג, הפיקה תנובה זו השנה החמישית, עלון מוצרים מפורט הכולל את רשימת המוצרים הכשרים למהדרין. צרכני המהדרין יכולים לבחון בנחת את מגוון מוצרי החלב למהדרין המוצעים לרכישה בפסח תשע"ג.

כמאה אלף ערכות מידע נתלות בימים אלה על דלתות הצרכנים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. הערכות כוללות: עלון מידע על מוצרי פסח, עלון מבצעים ושני ברכוני ברכת המזון, לשימוש בפסח. לקראת החג וחול המועד, נערכת תנובה לאספקה מוגברת של מוצרי חלב לנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ.