מסעדה כשרה חדשה ברעננה: אדיסון ספוט

פורסם: י"ז תשרי התשע"ג | | 23:29 ע"י: מערכת בבא קמא
המבורגר 'ספוט'
המבורגר 'ספוט' צילום: אדיסון ספוט.

בלב רחוב אחוזה השוקק תוכלו להתענג על המבורגר עסיסי או אנטריקוט משובח בארוחה משפחתית, בעסקית או כבילוי לילי.

פטה כבד עוף.
פטה כבד עוף. צילום: אדיסון ספוט.

ברחובה הראשי של העיר רעננה קל להרגיע נפש רעבה עם מבחר של בתי קפה, פיצריות, פלאפל ושווארמה – כולם בהשגחת הרבנות המקומית. דווקא בקצה העיר, מול הפארק, קיימת כבר כמה שנים טובות מסעדת אדיסון שמציעה תפריט בשרי מעט יותר משוכלל ממה שנוכל למצוא במרכז העיר, אך המסעדה אינה כשרה. לשמחתנו לאחרונה באדיסון החליטו לפתוח סניף כשר במרכז העיר, Edison Spot, ובכך הם מצליחים לשדרג את המערך הקולינארי של מרכז רעננה, או להאיר את תושבי רעננה באור קולינארי חדש (אם אנחנו דווקא רוצים להשתמש במטאפורות הקשורות למסעדה).

באדיסון ספוט לא ממציאים את הגלגל (או את נורת החשמל) וטוב שכך. המסעדה מציעה תפריט עשיר עם מבחר רחב של מנות טובות, משביעות ולא מתחכמות. השניצל, הדג, ההמבורגרים והסטייקים מוגשים ביד רחבה ונותנים את המענה לאלו שבחרו לבלות באדיסון באירוע משפחתי או בארוחה עסקית (עסקיות אטרקטיביות מוגשות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:30). באדיסון ספוט נותנים מענה גם לאלו שנהיו רעבים בלילה עם תפריט לילי מיוחד (בין 22:30 ל-1:00) שפונה בעיקר לצעירים במחירים אטרקטיביים (המבורגר 180 גר', שניצל, כנפיים ועוד מבחר מנות ב-29 ₪, תוספות ב-9₪, 1+1 על בירות וקוקטיילים).

אנחנו בחרנו לבלות באדיסון ספוט בצהריים ופתחנו בכוס למברוסקו (יין אדום מבעבע) שהוגש לכל הסועדים בחוה"מ בסוכה. בחרנו בשתי מנות ראשונות מבטיחות. פטה כבד עוף בקסיס שמוגש בצורה קלאסית עם קונפיטורה ביתית ולחם קלוי (29 ₪) ובנוסף סיגר טלה בגספצ'ו עגבניה וטחינה (29 ₪). שתי המנות מלמדות על אופי המקום, שמציע מנות קלאסיות מנצחות ושומר על רמת הכנה והגשה גבוהה. המנות פתחו את התיאבון לבאות.

אנטריקוט באדיסון ספוט.
אנטריקוט באדיסון ספוט. צילום: אדיסון ספוט.

לעיקריות הזמנו המבורגר "ספוט" (180 גר', 41 ₪) שמוכן מבשר שנטחן במקום ומתובל בתערובת מיוחדת לספוט (אם תשאלו, אולי יגלו גם לכם). ההמבורגר מגיע בלחמנייה מצוידת כנדרש בעגבנייה וירק וניתן להוסיף גם בצל מטוגן, ביצת עין, פלפלים קלויים ועוד בתוספת תשלום. לצד ההמבורגר העסיסי והמצוין מומלץ לבחור בתוספת. אנחנו בחרנו בשתי תוספות: צ'יפס וירוקים חמים שהם שעועית ירוקה, אפונה, תרד ושום מוקפצים (14 ₪).

צילום: אדיסון ספוט.

עיקרית נוספת הייתה סטייק אנטריקוט (220 גר', 92 ₪) שמגיע עם תוספת לבחירה – וכאן בחרנו בתופ"א קייג'ין, אפויים עם תבלינים ורוטב צ'ילי מתוק. המנות היו עשויות במידה הנכונה והתאימו למצב הרעב שלנו בדיוק. לקינוח בחרנו בסופלה שוקולד עם כדור וניל ובמנה נוספת של פרלין ממולא בקרם קפה שמוגש על עוגת שוקולד עם מוס.

סיכמנו את הארוחה בהחלטה שנמצא את עצמנו בקרוב שוב באדיסון ספוט. אולי זה יקרה אם נרגיש פתאום רעבים בלילה.

אדיסון ספוט Edison Spot
אחוזה 83, רעננה
טלפון: 09-7733125

כשר בהשגחת רבנות רעננה