מסעדת רסקה עכשיו כשרה

פורסם: י"א ניסן התשע"ב | | 15:46 ע"י: בבא קמא.
מסעדת רסקה כשרה.
מסעדת רסקה כשרה. צילום: יח"צ.

ביקרנו במסעדת רסקה בפתח תקווה שממש לא מזמן שודגרה והפכה למסעדה כשרה.

מסעדת רסקה פועלת כבר שלוש שנים בקריית מטלון בפתח תקווה, ולפני כארבעה חודשים הפכה לכשרה. המסעדה נמצאת באותו מתחם יחד עם קפהנטו הכשר ומסעדת בלאק שהפכה לכשרה גם היא רק חצי שנה קודם לכן. כעת המסעדה היחידה במתחם שטרם הבינה ששווה להיות כשרים בפתח תקווה היא מסעדת ספגטים. אולי עכשיו כשתראה את העסקים של שכינותיה, בלאק ורסקה פורחים תחליט גם היא על המהפך.

מסעדת Raska נמצאת על התפר שבין האוכל האוריינטלי לאוכל מודרני ומציעה מנות משני המטבחים, אך עם דגש חזק יותר על האוכל האסייתי. התפריט מציע למשל מנות בסגנון אסייתי כמו תבשילי בשר עם אורז וסוגים שונים של מוקפצים עם עוף ואיטריות ביצים, ומנות מערביות כמו סטייק אנטריקוט והמבורגר. בנוסף למנות הרגילות רסקה מציעה גם תפריט סושי רחב הכולל רולים צמחוניים או עם דג וקומבינציות. על אף הדגש האסייתי באוכל, העיצוב במסעדה מזכיר יותר בר תל-אביבי. מאחורי הבר מוצב מסך מקרן ענק המציג משחקי ספורט, מוזיקה קצבית אך לא רועשת ובר עם מבחר משקאות עשיר.

פאד קפאו, בשר בקר טחון על בסיס אורז.
פאד קפאו, בשר בקר טחון על בסיס אורז. צילום: יח"צ.

כשמסכמים הכל יחד מקבלים מקום עם אוכל טעים ומיוחד שמתאים ליציאה לילית עם חברים או בזוג. בלילה החל משעה עשר וחצי ניתן ליהנות ממבצעים שונים על הבר כמו אחד פלוס אחד על מגוון בירות, קוקטלים טעימים כמו אפל מרטיני, מוחיטו ומרגריטה תות ב-39 ₪ בלבד, ועוד. לסועדים בלילה רסקה מציעה מבחר מבצעים על ארוחות בעלות של 52 ₪ בלבד, כמו המבורגר קלאסי, שניצל פנקו בלחמניה בתוספת צ'יפס ובירה ועוד.

בביקורנו במסעדה בחרנו לפתוח את הארוחה עם שני רולים של סושי. רול טיגואה insideout עם סלמון אפוי, אספרגוס אבוקדו ומעטפת בטטה (32 ₪) שהיה טעים מאד ומיוחד. בנוסף הזמנו רול ריינבו, שילוב של ארבעה סוגי סושי שונים עם גזר, עירית, אבוקדו ומלפפון, עם מעטפת של טונה, סלמון, בטטה, דג לבן ואבוקדו (39 ₪), הרול היה מאד טעים ונהננו מהגיוון במנה.

למנה עיקרית הזמנו פאד קפאו, מנה שהומלצה לנו בחום על ידי המלצרית, המנה היא על בסיס אורז וכוללת בשר בקר טחון עם פלפלים, בצל ירוק, כרישה, בזילקום, מנטה, למון גראס, גלנגל (תבלין תאילנדי דומה לג'ינג'ר) וקפיר ליים (תבלין תאילנדי נוסף). מאכלים אסייתיים ידועים בחריפותם ומנה זו מעט חריפה ולא מומלצת למי שאינו רגיל במאכלים חריפים. לאוהבי החריף המנה מציעה טעמים מיוחדים ובהחלט מומלצת. בנוסף הזמנו חזה עוף סאטה, המנה הגיעה עם שתי חתיכות חזה עוף גדולות ושחומות שהושרו במרינדת חלב קוקוס וחמאת בוטנים, לצד אורז בסמטי. המנה טעימה אך רגילה ולא ניכרים בה הטעמים מהמטבח האסייתי כפי שקיווינו. לסיום הזמנו רול תפוחי עץ קריספי וחם המגיע לצד שני כדורי סורבה.

מסעדת רסקה
פתח תקווה, הסיבים 18 (קריית מטלון)
טלפון: 03-5346123

שעות הפעילות
א - ה 12:00 - 24:00
ש החל מיציאת שבת - 24:00

כשר בהשגחת רבנות פתח תקווה