משלוחי מנות, אלכוהול משובח ומתכון לאזני המן

פורסם: ו' אדר התשע"ב | | 23:32 ע"י: מערכת בבא קמא
חייב איניש לבסומי.
חייב איניש לבסומי. צילום: יח"צ.

לקראת פורים אספנו כמה המלצות שיהפכו את החג למיוחד ושמח במיוחד עם יינות חדשים, אלכוהול מיובא וכשר למהדרין, מארזי משלוחי מנות ומתכון לאזני המן.

אריזות משלוחי מנות מהודרות של "מור פק"
אריזות משלוחי מנות מהודרות של "מור פק" צילום: יח"צ.

 

משלוחי מנות מעוצבים

משלוחי המנות המוכנים שאפשר למצוא ברשתות השיווק (ראו המלצתנו על משלוחי המנות של "טעמן" ו"כרמית" בהמשך הכתבה), חגיגיים, איכותיים, יפים – אך בעיקר הם חוסכים זמן שלכולנו חסר. לעומת זאת, כולנו יודעים להעריך יותר משלוח מנות שנאפה ואורגן במיוחד עבורנו.
אז אם אתם מעוניינים להיות מקוריים ומשקיענים, נמליץ על הקופסאות והאריזות המיוחדות של חברת מור פק, שחנכה ממש לאחרונה את אולם התצוגה הגדול ביותר לאריזות מתנה (500 מ"ר) בראשון לציון. מור פק מציעים לפורים מגוון אביזרים ואריזות, קופסאות, ניירות משי נוצצים, סרטים צבעוניים וכמעט כל מה שהייתם מחפשים כדי לשדרג את משלוח המנות שתצרו שישמח את חמותכם.
טלפון להזמנות מוקד ארצי: 1800-362-122 www.mor-pack.co.il
מור פק- פתרונות אריזה, רח` פנחס שלמה בן דוד 5, א.ת ישן ראשל"צ. שעות פתיחה: ימים א-ה 17:00 – 08:00.

משלוחי המנות של "טעמן"

טעמן, משווקת המזון המובילה במגזר החרדי מציעה מארז משלוח מנות מיוחד שכולל את קולקציית המתוקים של החברה. בטעמן מכריזים על משלוח מנות מהודר שתשמחו לקבל. במארז שוקולדים שוויצרים משובחים, נפוליטנים במגוון טעמים (קוביות שוקולד טעימות, בודדות ועטופות), שוקולד ללא סוכר, עלי שוקולד, עוגיות FOUREE הולנדיות ממולאות בהפתעות, חטיפי קונוס, חטיפי בוטנים ותירס ושלל סוכריות ג'לי, סוכריות סודה, פסי טופי, חמצוצים במגוון טעמים והרבה הרבה מתוקים נוספים ומפתיעים.
"נערכנו היטב ב'טעמן', כדי לספק ללקוחותינו פתרון עונתי לכל חג, בכל עת ובכל שעה", אומר שלום חיים, מנכ"ל החברה. "אנו גאים להגיש לקראת פורים, את קולקציית המתוקים העצומה שלנו, הבסיס לכל משלוח מנות מוצלח".את נבחרת המתוקים של 'טעמן', ניתן להשיג בכל הרשתות המובחרות ובמרכולים השכונתיים במחירי פורים מיוחדים.

משלוח המנות של "כרמית"

גם  ב"כרמית ממתקים" חוסכים זמן להורים ומציעים מארזי משלוחי מנות מוכנים. שרון רשף לוי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת כרמית מציין כי  "הורים רבים מחפשים פתרון נוח, טעים ואיכותי למשלוחי מנות בחג פורים. חברת "כרמית" מציעה מארזים , מקוריים, טעימים ובעלי ערך מוסף במחירים נוחים. חשוב לנו שגם ההורים וגם הילדים יצאו מרוצים".

מארזי החג של "כרמית" מקוריים ובהם: מארז מימיית לני אשר מכילה ממתקים מפנקים ומשמשת המשמשת כמיכל לשתייה קרה, מארז אגרטל לני גמיש שמכיל ממתקים נהדרים ויכול לשמש כאגרטל לפרחים, לאחסון כלי כתיבה, אוספים ועוד, מארז הליצן ומארז אוזן המן המכילים מגוון ממתקים.
המחירים נעים בין 7.5 שקלים ל17.5 שקלים. שווה לכל כיס.
כשר למהדרין בד"ץ העדה החרדית.
 

סאוטרן קומפורט, איכותי וכשר למהדרין.
סאוטרן קומפורט, איכותי וכשר למהדרין. צילום: יח"צ.

חייב איניש לבסומי

כדי לקיים את משתה החג, נוכל להמליץ על המארז החדש שהושק על ידי חברת אקרמן, יבואנית האלכוהול הגדולה בישראל. המארז המיוחד משלב בקבוק סאוטרן קומפורט ושתי כוסות מתנה. סאוטרן קומפורט (southern comfort) הינו ליקר אפרסקים על בסיס דגנים ואלכוהול נייטרלי, המיוצר מתערובת של וויסקי, אפרסק, תפוז, וניל, וטעמי סוכר וקינמון. בשל טעמו העשיר הוא מתאים לשתיה בחודשי החורף.

מארז הליקר southern comfort (סאוטרן קומפורט) כשר ומתהדר בהכשר בד"צ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית.

לשתות עד דלא ידע

לסעודת פורים נסו לגוון עם יקב טפרברג 1870 המשפחתי שמשיק לכבוד פורים סדרת יינות מתוקים בהשראת כלי נגינה מקראיים. חליל- קברנה סוביניון חצי יבש 2010 (50 ₪), נבל- יין בסגנון פורט (119 ₪), כינור- יין מחוזק אדום מתוק 2012 (50 ₪).

אזני המן עם סילאן

לסיום, הנה מתכון מצויין לאזני המן עם ממרח תמרים של חברת "טעמי הגליל" (התנצלותנו שלוחה לחובבי הפרג). "טעמי הגליל" פיתחה בקבוק לחיץ עם פקק "חכם", המאפשר מזיגה נוחה וממוננת של סילאן, רכז רימונים ורכז שזיפים. והם ממליצים לנו להשתמש בהם למילוי אזני המן בפורים.
כל מוצרי החברה כשרים למהדרין ולפסח בהשגחת הרבנות קרית שמונה והרב לנדא. ניתן להשיג ברשת עדן טבע מרקט , סטופ מרקט וברסופרמרקטים : רמי לוי חצי חינם.

חומרים- המצרכים הדרושים להכנת הבצק:
200 גרם סוכר
1 ביצה גדולה
400 גרם חמאה רכה
600 גרם קמח
1/2 כפית תמצית וניל

למילוי: 100 גרם ממרח תמרים של חברת "טעמי הגליל"

אופן ההכנה:
1. מערבבים את הסוכר עם הביצים ,החמאה והתמצית, עד לקבלת תערובת אחידה.
2. מוסיפים את הקמח, מעבדים עד לקבלת פירורים, ולשים קלות רק עד שנוצר בצק. משהים במקרר לחצי שעה.
3. מכינים את המילוי: מערבבים את כל המרכיבים.
4. מרדדים את הבצק, קורצים עיגולים ומניחים במרכז כל עיגול כפית מהמילוי.
5. אוספים באצבעות את שולי העיגול לקבלת צורה של אוזן המן.
6. אופים במשך 30 דקות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות.