20% הנחה על מוצרי נאופלם ברשת החנויות הום פלייס

פורסם: י"ט תמוז התשע"א | | 12:16 ע"י: בבא קמא.
מחבתות וסירים בציפוי קרמי של נאופלם.
מחבתות וסירים בציפוי קרמי של נאופלם. צילום: יח"צ.

מותג "נאופלם" - כלים לחיים בריאים, מתכנן השנה על להכפיל את נתח השוק של המגזר החרדי, בזכות שיתוף פעולה ייחודי עם הרשת המובילה במגזר, "הום פלייס". המבצע יתקיים עד סוף יולי.

רשת "הום פלייס" קיימת מזה 6 שנים, ומפעילה 5 סניפים (י"ם, בני ברק, בית שמש, ביתר עילית) המציעים אלפי פריטים המיועדים למשק הבית הדתי-חרדי. גודל כל חנות עומד על כ- 200-100 מ"ר, והרשת צופה פתיחה של סניפים נוספים במהלך השנה הקרובה.

במסגרת שיתוף הפעולה בין מותג "נאופלם" ורשת "הום פלייס" חושפת נאופלם את מוצריה הבריאותיים המאושרים על ידי האגודה לבריאות הציבור בפני המגזר דתי-חרדי, כאשר הביקוש הגדול בעיקר למחבתות קרמיות ולסירי בישול קרמיים גדולים בנפח של 28 ו-32 ס"מ. בין הפרמטרים הבולטים בבחירת המוצרים שישווקו: סירים בעלי ידיות שלא מתחממות, מחבתות צבעוניות בנפחים גדולים עבור משפחות מרובות ילדים וקופסאות אחסון בריאותיות לשמירה על טריות המזון לאורך זמן. כל המוצרים ישווקו בצבעים שנבחרו לאחר סקר שנערך במיוחד לבדיקת הרגלי הצריכה של המגזר החרדי. 

איל שרון מבעלי מותג " נאופלם ישראל" מסר: "אנו שמחים על ההיענות האדירה מצד המגזר הדתי-חרדי להכנסת המוצרים של 'נאופלם' לבתיהם, ומקווים להמשך שיתוף הפעולה הפורה עם רשת 'הום פלייס' המובילה כיום בקרב המגזר. במסגרת שיתוף הפעולה ערכנו סקרים מקיפים, והבחנו בביקוש גדול למחבתות וסירים בנפחים שונים, המאפשרים לשרת גם משפחות ברוכות ילדים ולהבטיח אורך חיים בריא עם מוצרים אקולוגיים בדגש על חסכון בכמות השמן,חסכון בזמן הבישול וחיסכון בניקוי המוצר. אחד היתרונות החשובים של מוצרי נאופלם טמון בסוד הציפוי הקראמי הנקרא אקולון שהוא ציפוי מעולה המונע הידבקות מזון בזמן הבישול ומאפשר ניקוי קל ופשוט".

צחי לוי מבעלי רשת הום פלייס מוסר: " לאחר שהבחנו שיש ביקוש גדול למוצרי נאופלם בקרב לקוחות הרשת, פנינו לשיתוף פעולה עם חברת נאופלם כדי למלא אחר הצורך שנוצר. לרגל ההשקה אנחנו יוצאים במבצע השקה שבו יוכלו לקוחותינו ליהנות מ- 20% הנחה על כל מוצרי נאופלם, בכל חנויות הרשת עד סוף יולי."