קפה ג'ו - כשר למהדרין

פורסם: ל' שבט התשע"א | | 14:36 ע"י: בבא קמא.
קפה ג'ו עכשיו כשר למהדרין.
קפה ג'ו עכשיו כשר למהדרין. צילום: לוגו.

סניף קפה ג'ו בקריית מטלון בפתח תקווה הפך לכשר למהדרין - זו הסיבה שבחרנו לבקר ולטעום מהתפריט.

קפה ג'ו מתמחה בהכנת קפה, אך בסניפי הרשת אפשר למצוא תפריט עשיר במנות מגוונות וברמה גבוהה. לאחרונה חידשה הרשת את התפריט והוסיפה מנות חדשות ומושקעות. כמחצית מסניפי הרשת כשרים וכן פולי הקפה שנשלחים לכל סניפי הרשת עוברים את תהליך הקלייה במפעל הקפה של ג'ו שנמצא תחת השגחת רבנות חולון.

קפה ג'ו, קריית מטלון פתח תקווה.
קפה ג'ו, קריית מטלון פתח תקווה. צילום: אתר קפה ג'ו.

התפריט בקפה ג'ו אינו מחולק למנות ראשונות ועיקריות ונראה שלפחות לפי גודל המנה כל המנות בתפריט יכולות להיחשב כעיקריות. לפיכך עשינו את ההפרדה בעצמנו והזמנו תחילה סלט חלומי ופטריות כדי לפתוח את התיאבון. הסלט מכיל גבינת חלומי ופטריות שמפניון מוקפצות ברוטב טריאקי על מצע חסה, עגבניות שרי, מלפפון, בצל סגול, שומשום קלוי ובצל ירוק (55 ₪). הסלט היה טעים ומשביע, אך מאחר שהיה מוקפץ במחבת הוא לא לגמרי דיאטטי כפי שקיווינו.

למנה עיקרית חשקנו בקנלוני, מנה חדשה בתפריט שלצערנו אזלה באותו ערב. כתחליף הזמנו רביולי במילוי גבינות ברוטב שמנת ובטטה (49 ₪) ועיקרית נוספת, מחבת ירקות מוקפצים (45 ₪), שזו גם מנה חדשה בתפריט. הירקות המוקפצים מגיעים על מצע סלט בורגול חם עם נבטים ושקדים ומוגש ברוטב טריאקי. המנה הייתה חמה וטעימה ובהחלט שינוי מרענן מהמנות הרגילות של בתי קפה. הרביולי היה גם הוא עשוי טוב ומשביע, מנה גדולה ושווה.

לקינוח הוזמנו לבחור עוגה מתוך מבחר העוגות שבמקרר (29 ₪). המבחר גדול וכולל פאי תפוחים, עוגת גבינה, בראוניס, עוגת פירורים ועוד. אנחנו הזמנו עוגת שוקולד רוזמרי בתוספת שבבי שוקולד לבן המעטרים את ציפוי העוגה. העוגה מוגשת בתוספת קצפת וזיגוג שוקולד לקישוט.

לקפה ג'ו בפתח תקווה קל מאד להגיע:  רחוב הסיבים 2, צמוד לתחנת הדלק סונול ולא רחוק ממחלף גהה. החנייה בשפע. לאחר שתחנו ותכנסו לבית הקפה תוכלו לבחור האם לשבת על הספות בקצוות או על כסאות רגילים בשולחנות שבמרכז. התפריט אחיד לכל סניפי הרשת ואפשר למצוא אותו גם באתר האינטרנט.

קפה ג'ו
הסיבים 2, קרית מטלון פתח תקווה
טלפון: 03-9231887