אודליה - עממית אלגנטית

פורסם: ג' שבט התשע"א | | 22:00 ע"י: בבא קמא.
מפרום תפוחי אדמה.
מפרום תפוחי אדמה. צילום: אתר המסעדה.

תל אביב ידועה במגוון מסעדות יקרות ולא כשרות, אנחנו הצלחנו למצוא מסעדה שהיא בדיוק ההפך, גם כשרה וגם מחזירה תמורה נאה לכסף.

מסעדת אודליה הממוקמת צמוד לבית ציוני אמריקה על רחוב דניאל פריש, מציעה מבחר מנות בשריות במחירים שלא נראו כדוגמתם בתל אביב, אולי מלבד בסניף השני של המסעדה ברחוב בן יהודה. אל תתנו לעיצוב האלגנטי של המסעדה להטעות אתכם, ברגע שתכנסו למסעדה ותציצו בעמודה השמאלית של התפריט תופתעו לגלות ש"הנזק" איתו תצאו לא יהיה נורא. אודליה מציעה מנה בשרית גדולה ומשביעה במחיר של מנה חלבית בבית קפה וכל זאת במרכז תל אביב.

מסעדת אודליה.
מסעדת אודליה. צילום: אתר המסעדה.

למסעדה הגענו בערב גשום וסוער במיוחד, נכנסנו מעט רטובים ורועדים ולכן שמחנו לראות את השלט הענק המודיע על מרקי היום. הזמנו מרק עדשים שהגיע עם שבבי בצל והיה טעים ומחמם. בהמשך פתחו לנו שולחן ומילאו אותו בטעימות מן התפריט עד אפס מקום. לפתיחה הסתערנו על מנת "חומוס אודליה" המורכבת מחומוס, טחינה, גרגירי חומוס, שמן זית ורוטב שום לימון. החומוס עשוי במקום והגיע חם וטעים. ביחד ובמקביל טעמנו מכל המנות שהוגשו לשולחן: מנת חומוס עם בשר בקר קצוץ (21 ₪), מפרום חציל העשוי מקציצת בשר עטופה בחציל וירקות מבושלים (26 ₪), מקלובה עוף – עוף, אורז ערבי עם אטריות, ירקות מבושלים (26 ₪), קוסקוס צמחוני עם ירקות מבושלים (21 ₪), גולש עם תפוחי אדמה, עגבניות, גזר ובצל (26 ₪). סלט ישראלי עם טחינה (13 ₪).

מסעדת אודליה היא מן ייצור כלאיים של מסעדת פועלים ומסעדת גורמה, עיצוב אלגנטי, עם נרות, נברשות כורסאות ומלצרים אדיבים המגישה אוכל בייתי לא מתיימר, טעים ובשפע. המנות אמנם פשוטות וביתיות אבל טעימות ומשביעות. כמות האוכל לבסוף הכריעה אותנו ולסוף הארוחה הגענו כאשר הצלחות עדין חצי מלאות, או חצי ריקות, תלוי בהשקפה.

המסעדה מתאימה לארוחות צהריים באמצע יום עבודה, לאירועים בערב וסתם ליציאה קלילה לחומוס ובירה עם חברים.

אודליה
דניאל פריש 1, תל אביב
03-6094949
א-ה 11:30-1:00
ו 11:00-שעה לפני כניסת שבת