'משפחת מגנטי' מזמינה אתכם להצטרף לסוכה

פורסם: כ"א אלול התש"ע | | 10:58 ע"י: מערכת בבא קמא
בונים סוכה - משפחת מגנטי.
בונים סוכה - משפחת מגנטי. צילום: יח"צ

מוצר חדש של מגנטי מתעתד להיות המשחק העסוק ביותר בסוכה המשפחתית.

משפחת מגנטי בונים סוכה הוא הפיתוח החדש מבית יצירתי, באמצעותו ישתעשעו הילדים במהלך הימים שלפני החג ואף יותר מזה, יוכלו לבנות קישוט לסוכה על לוח מגנט לפי רצונם. חלקי המשחק כוללים את שלל חלקי הסוכה היהודית, דפנות כשרות, קישוטים מנצנצים וענפי סכך, איתם ייצרו הילדים סוכות מגנט, ילוו את תהליך הבנייה וילמדו את ההלכות הרלוונטיות 'על הדרך'.

במלאת שנה להשקת המשפחה המגנטית, שווקו מוצרים שונים בסדרה הממגנטת. המגוון הרחב של ה'משפחה' קטף אינספור מחמאות והפך הורים רבים למאושרים ומרוצים בפעם אחר פעם. המשחק זכה לסופרלטיבים גם מאנשי מקצוע העוסקים בהתפתחות ילדים ונוער וזוהה ככלי עזר התפתחותי מעבר להיותו חברותי למדיי ונעים לשימוש. כיום אין כמעט בית חרדי או דתי בישראל ובריכוזים חרדיים בארה"ב ובאירופה שלא התמגנט לאחד המשחקים בסדרה.

ו... הפתעה במארז:
במסגרת חגיגות יום ההולדת הראשון של המשפחה שיווקה החברה ספר מהפכני שחושף את מאחורי הקלעים של עיצוב הדמויות מפלסטלינה. גם במשחק הנוכחי מתגלים רזי המקצוע בידי הילדים הנרגשים, חוברת הסברה ליצירת סוכה מפלסטלינה שכתבה ויצרה האומנית בת שבע ראב"ד. כחלק מיצירות לסוכה יבנו הילדים בעצמם דמויות ואביזרים נוספים לסוכת המגנט שלהם, בין השאר באמצעות פימו ופלסטלינה צבעונית.

משפחת מגנטי, הערכה לחג הסוכות - משווקת באמצעות חברת גרינטק בכל רחבי הארץ.