אלה המוצרים המיוחדים שניתן למצוא בחנות מוזיאון ישראל

פורסם: כ"ו סיון התשפ"ב | | 23:31 ע"י: בבא קמא
מוזיאון ישראל
מוזיאון ישראל צילום: shutterstock
מוזיאון ישראל מציע לא רק בילוי תרבותי ואומנותי אלא גם מגוון רחב של ספרי אמנות על התערוכות המוצגות בו ובכלל, פרטי יודאיקה מיוחדים, תכשיטים בעיצובים שונים ועוד.

בעיניי רבים, באופן טבעי, מוזיאונים נתפסים כמקום אליהם הולכים כשרוצים לראות תערוכות ומיצגים שונים. אנחנו לא נוהגים ללכת למוזיאון לצורך קניות. המטרה שלנו היא לבלות מספר שעות בחלל סגור או פתוח, וליהנות מתרבות המוצגת בפנינו בצורות ייחודיות, על ידי מוצגים שונים, החל מארכיאולוגים ועד למוצגים הרבה יותר מודרניים וחדשניים.

אך היום כשאנחנו מגיעים אל מוזיאון כזה או אחר, יש לנו אפשרות למצוא חנות אשר משרתת את המקום ומציעה מגוון רחב של מוצרים הקשורים כך או אחרת לאופי שלו. מדובר בחנות שמציעה לנו אפשרות ליהנות ממגוון מוצרים שונים הקשורים בצורות שונות לתערוכות המוצגות במקום באופן קבוע, תערוכות מזדמנות וכן לאופי המקום מבחינת סגנון ומבחינות אחרות.

גם במקום כמו מוזיאון ישראל, אשר נחשב לאחד המוזיאונים הגדולים והחשובים בישראל כיום, אפשר למצוא חנות אשר מוכרת מוצרים לכל מבקרי המקום, וכן לכל מי שמבקר באתר של המוזיאון ורוצה לרכוש מוצרים שונים, בין אם מדובר על אנשים המתגוררים בישראל ובין אם מדובר על אנשים המתגוררים בחו"ל ומעוניינים ליהנות משלל מוצרים ייחודים ואטרקטיביים.

מוזיאון ישראל, כידוע, מציע בפנינו מגוון רחב של תערוכות ומיצגים שונים. אנחנו יכולים ליהנות מהם, בין אם זה באופן קבוע ובין אם זה במשך תקופה מסוימת. דרך החנות אנחנו יכולים להוסיף נדבך נוסף שקשור ישירות לתערוכה או באופן עקיף. המוזיאון מציע מוצרים ופריטים הקשורים כך או אחרת לתרבות היהודית בכלל והישראלית בפרט.

אילו מוצרים אפשר למצוא בחנות המוזיאון

בין הפריטים והמוצרים שאנחנו יכולים למצוא בחנות של מוזיאון ישראל, ישנם ספרים רבים הן תרבות יהודית וישראלית, הן על אמנים ואמניות, והן על התערוכות אשר מוצגות במוזיאון והאמנים השונים המציגים אותם. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא מוצרים שונים הקשורים ליהדות, כולל מוצרי יודאיקה מיוחדים אשר יכולים להתאים לכל בית יהודי, תכשיטים בעיצובים שונים, מוצרים לבית ולמשרד, מוצרים לילדים, ואפילו מוצרים שונים בהשראת המוזיאון.

המטרה של כל הפריטים והמוצרים, היא לחבר את הקונים עם המוזיאון, הרוח שלו ואופי התערוכות שהוא מציג. כך למשל, אם מוצגת תערוכה מסוימת, אז באותו זמן נוכל למצוא הרבה מאוד פריטים שקשורים לאותה תערוכה, כולל אפילו מוצגים מסוימים שקשורים אליה בצורה כזו או אחרת, אשר עומדים למכירה (לא מוצגים מתוך התערוכה, אלא דוגמאות שלהם).

איך עושים קניות בחנות המוזיאון?

בשביל לעשות קניות בחנות המוזיאון, אנחנו יכולים להגיע פיזית אל המקום לבקר בו ובסיום הביקור לעשות קניות בחנות. ייתכן ותהיה לנו אפשרות להיכנס ישירות לחנות מבלי שנצטרך לבקר במוזיאון.

אופציה נוספת כאמור, היא לעשות הזמנה דרך אתר האינטרנט של החנות. המוצרים ישלחו אל בית הלקוח, בין אם מדובר בתושב ישראלי ובין אם מדובר בתושב המתגורר בחו"ל.